دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام فرماندار لارستان به تیم افتخارآفرین شهید چمران

میلاد لارستان: در پی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی ، قهرمانی این تیم را به مدیر عامل، کادر فنی،بازیکنان و مردم مومن و شریف منطقه لارستان بزرگ تبریک گفت.

در پی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی ، قهرمانی این تیم را به مدیر عامل، کادر فنی،بازیکنان و مردم مومن و شریف منطقه لارستان بزرگ تبریک گفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخارآفريني و کسب مقام قهرماني غرور آفرین تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور که معنا بخش همت و تلاش جوانان غيور شهرمان مي‌باشد، موجب خوشحالي و مسرت اینجانب گرديد.

لارستان بزرگ که همچون نگين درخشاني در جنوب کشور ميدرخشد، مطمئنا امروز از بابت این پیروزی و قهرمانی خوشحال است و نشاط و اميد به آينده اي درخشان درچهره مردم این سرزمین هويداست.

 حلاوت رشادت و افتخار آفريني دختران هندبالیست شهید چمران ، كام هموطنان عزيز و مردم فهيم و ورزش دوست استان فارس و بخصوص لارستان بزرگ را در ماه پر خير و بركت بهمن شیرین نمود.

بي شك اين مهم، جز در سايه توجهات حضرت باريتعالي، برنامه ريزي و مديريت توانمند ورزش لارستان و بویژه زحمات و تلاش هاي شبانه روزی جناب آقای حاج مسعود راستی لاری مدیر عامل محترم این باشگاه، كادر فني، ورزشكاران،بازیکنان و خانواده هاي گرانقدر اين عزيزان ميسور نگرديد.

 مایه مباهات و مسرت است که به عنوان یکی از علاقه مندان توسعه ورزش شهرستان ،کسب مقام قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور و راهیابی این تیم پر افتخار به بازیهای آسیایی را که در کمال شایستگی برای آن باشگاه موفق حاصل شد، به مدیر عامل،سرپرست،سرمربی،مربیان ،کار فنی،بازیکنان و بخصوص مردم شریف خطه پهناور لارستان که یکی از مهدهای ورزش میهن‌مان می‌باشد ،تبریک عرض نمایم.

امیدوارم کسب این موفقیت در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های دیگر و شادمانی‌های مستمر برای مردم عزیز منطقه لارستان کهن باشد.انشاالله/

جلیل حسنی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

۲۱ بهمن ۱۳۹۵

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین