پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
رئيس هيات شنا لارستان

تجلیل از خیرین، پیشکسوتان و مسئوولان حامی هیأت شنا در لارستان

میلاد لارستان: رئيس هيات شنا، شيرجه و واترپلو لارستان از تجلیل از خیرین، پیشکسوتان و مسئوولان حامی هیأت شنا در لارستان خبر داد.

رئيس هيات شنا، شيرجه و واترپلو لارستان از تجلیل از خیرین، پیشکسوتان و مسئوولان حامی هیأت شنا در لارستان خبر داد.

صانع صالحی در حاشیه همایش تجلیل از خیران، پیشکسوتان و مسؤولان حامی هیات شنا در لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: در این همایش از چهار نفر از خیران که با مساعدت خود با رشته شنا همراهی کردند و ١٥ نفر از پیشکسوتان این رشته، مسؤولینی که حامی رشته شنا بودند و رئیس سابق هیات شنا در لارستان تجلیل شد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو لارستان بابیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان شنا برای نخستین بار است که در لارستان صورت گرفته است افزود: به‌پاس زحمات چندساله پیشکسوتان رشته شنا و خیرانی که با توجه مشکلات مالی، حامی پیشبرد اهداف این هیات بودند، این برنامه تدارک دیده شد و امید می‌رود در سال‌های آتی نیز برگزار شود.

صالحی با اشاره به اینکه شهرداری لار مجموعه ورزشی خیرساز عطایی را در اختیار دارد و توسط باشگاه فرهنگی ورزشی عطایی وابسته به شهرداری لار مدیریت می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری لار علاوه‌بر حمایت‌های مادی و معنوی خود از رشته شنا در لار، در راستای پیشبرد و شناسایی استعدادهای شناگران لارستانی با این هیات همکاری کند.

وی همچنین از خیرین و مسؤولان لارستان و استان فارس خواست تا در ترمیم و بازسازی و سرپوشیده کردن استخر شهر قدیم و حل مشکل موتورخانه استخر هلال‌احمر با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان این مهم را به سرانجام رسانند.

خبرنگار: محمد اثنی عشری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین