یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هفته چهارم آذر ماه 1384 شماره 404(880000 ريال تفاوت چرا؟)

هواپيمايي آسمان از فرودگاه لار به آسمان رفته و طبق معمول نمكدان را مي‌شكند بليت هوايي لار – دبي و بندرعباس – دبي تاكنون ۸۸۰۰۰۰ ريال فاصله قيمت داشته است…

هواپيمايي آسمان از فرودگاه لار به آسمان رفته و طبق معمول نمكدان را مي‌شكند بليت هوايي لار – دبي و بندرعباس – دبي تاكنون ۸۸۰۰۰۰ ريال فاصله قيمت داشته است و به تازگي هواپيماي آسمان مبلغ ۴۸۰۰۰۰ ريال از بهاي بليت خود كم كرده اما در عين حال حدود ۴۰۰۰۰۰ ريال گرانتر، مسافرين را جابجا مي‌نمايد.
جالب توجه است اين اجحاف مدتهاست صورت مي‌پذيرد و مسئولين شهر عكس‌العملشان بسيار ضعيف و در بعضي موارد فاقد عكس‌العمل مي‌باشند.
مدتي قبل طوماري به عنوان مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري نوشته شده اما معلوم نيست اين تومار كجا مانده است كه به دست آن بزرگواران نرسيده است.
راستي آيا به شركتهاي خصوصي اجازه داده‌اند كه بليت‌هاي خويش را به هر قيمتي كه خواستند بفروشند و هيچ كنترلي وجود ندارد.
آيا مسئولين فرودگاه در پي سقوط فرودگاه لارستان هستند كه در برابر اين مهم عكس‌العملي نشان نمي‌دهند؟
آيا شركت آسمان با اين مبلغ اضافه چه برنامه‌هايي را دنبال كرده است؟
آيا مبلغ ۴۸۰۰۰۰ ريالي كه در حال حاضر شركت مذكور از بهاي بليت‌ها كم كرده است بر چه مبنايي است و آن همه وجوهي كه گرفته است به كجا سرازير شده است؟
چرا مسئولين فرودگاه فقط آسمان لار را به روي شركت آسمان گشوده‌اند چرا از هواپيماهاي جمهوري اسلامي و ديگر هواپيماها خبري نيست؟
چه جرياني است كه تا يك شركت هوايي تصميم به آمدن به فرودگاه لار مي‌گيرد با فاصله اندكي منصرف مي‌شود؟
زماني مي‌گفتند باند فرودگاه مشكل دارد و ورود هواپيماهاي پهن پيكر و… ممكن نيست اينك كه باند توسعه يافته و تحويل هم گرفته شده ديگر چه ايرادي وجود دارد؟
چرا بايد حجاج لارستاني براي تشرف به مكه معظمه از فرودگاه شيراز اعزام شوند چه دليلي دارد كه مستقيماً از فرودگاه لارستان پرواز صورت نگيرد!؟و…
مسئولين امر به فكر چاره باشند ضمن تقليل بهاي هواپيمايي آسمان، رقابت سالم ايجاد كنند تا مردم در آسايش باشند و بدانند كه اگر خداي نكرده كوتاهي نمايند بايد پاسخگوي خدا و مردم باشند.
مدير مسؤول

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین