یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفته سوم دي ماه 1384 شماره 407 (14 بهار در زمستان)

ديماه سال ۱۳۷۱ را مي‌گويم اولين پيش شماره ميلاد لارستان توسط هواپيما به همراه يك مسافر در فرودگاه لارستان به زمين نشست و با سرعت تمام كليه مناطق لارستان، استان…

ديماه سال ۱۳۷۱ را مي‌گويم اولين پيش شماره ميلاد لارستان توسط هواپيما به همراه يك مسافر در فرودگاه لارستان به زمين نشست و با سرعت تمام كليه مناطق لارستان، استان هرمزگان و كشور امارات را درنورديد و در دل مشتاقان جا باز كرد.
از آن زمستان تاكنون چهارده سال مي‌گذرد و هر سال در پي بهتر شدن و گسترش گام برداشته است. تا سال قبل هفته‌نامه به صورت دو رنگ چاپ مي‌شد اما از  اولين شماره سال جديد به صورت رنگي و زيبا تحت اختيار علاقه‌مندان قرار داده شده است.
در اين مدت بر آن بوده‌ايم كه در حد امكان محتواي مطالب بهتر و كامل‌تر شود و خواست علاقه‌مندان به مطبوعات تحقق يابد نمي‌گوييم در اين كار صد در صد موفق بوده‌ايم اما در حد قابل قبولي توفيق حاصل شده است.
اين هفته‌نامه در حال حاضر در بعضي از مناطق لارستان ويژه‌نامه دارد ويژه‌نامه شهر و شهروند توسط شهرداري لار، ويژه‌نامه شهر گراش توسط مسئول تربيت بدني آن شهر، ويژه‌نامه بخش صحراي باغ توسط نماينده هفته‌نامه و همكاري ارگانها و بالاخره ويژه‌نامه كاريان كهن توسط نماينده هفته‌نامه و يكي از اعضاي شورا تدوين و به چاپ سپرده مي‌شود.
ممكن است در بعضي از مناطق لارستان نماينده نداشته باشيم در صورتي كه مردم آن مناطق خواهان تأسيس نمايندگي در آن محل باشند هفته‌نامه ميلاد لارستان با توجه به ضوابط مربوطه اقدام خواهد نمود.
مسئولين هفته‌نامه ضمن تبريك چهاردهمين سالگرد به عموم مردم لارستان از همه دست‌اندركاران فكري و فرهنگي بخصوص دانشجويان و جوانان اهل قلم درخواست مساعدت و همكاري مي‌نمايد.
اميد است بتوانيم كماكان در خدمت عزيزان لاري و لارستاني باشيم و در تنوير افكار بكوشيم.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین