جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هفته چهارم بهمن ماه 1384 شماره 412(مسلمانان بايد بيش از پيش متحد شوند)

فاجعه اسف‌بار توهين يك روزنامه دست راستي دانماركي به ساحت مقدس پيامبر بزرگوار اسلام و ترسيم كاريكاتورهاي موهن، خشم مسلمين جهان را برانگيخت.  در اين ميان برخي كشورهاي غربي دانسته…

فاجعه اسف‌بار توهين يك روزنامه دست راستي دانماركي به ساحت مقدس پيامبر بزرگوار اسلام و ترسيم كاريكاتورهاي موهن، خشم مسلمين جهان را برانگيخت.  در اين ميان برخي كشورهاي غربي دانسته و با اغراض كينه‌توزانه نسبت به اسلام از اين عمل زشت تحت عنوان آزادي بيان و قلم استقبال نموده و خشم خود را نسبت به اسلام به نمايش گذاردند غافل از اينكه تبليغ و ايجاد تنفر عليه اديان و مذاهب نه آزادي بيان كه كمال بي‌فرهنگي است.

فاشيست‌هاي دانمارك كمي به خود آيند و بدانند كه توهين به مقدسات اديان بي‌پاسخ نخواهد ماند متأسفانه برخي روزنامه‌ها عليرغم آگاهي از چند و چون كار خويش به اين عمل پليد دامن مي‌زنند و به آن افتخار هم مي‌نمايند غافل از اينكه فرهنگ مسلمين اجازه توهين به هيچ پيامبري اعم از مسيحيت و اسلام و يهود نمي‌دهد و اگر روزنامه‌اي به حضرت عيسي مسيح هم توهين كند بي‌پاسخ نخواهد ماند.
نكته ديگر كه لازم است مسلمين جهان اعم از مسلمانان ايران، خاورميانه، آسيا، آفريقا و ساير قاره‌ها در نظر داشته باشند اتحاد و انسجام در مسائل اعتقادي، اقتصادي، سياسي و… است.
چگونه است كه اتحاديه اروپا حمايت از كشورهاي عضو را در ابعاد مختلف از جمله اقتصادي مد نظر قرار داده و مثلاً تحريم يك كشور اروپايي از سوي كشورها باعث مي‌شود ساير كشورهاي اروپايي، كشورهاي تحريم كننده را تحريم كنند يعني در واقع بار را برگردانند اما چرا كشورهاي اسلامي چنين قدرتي را از خويش نشان نمي‌دهند و دشمن را نمي‌ترسانند.
سزاوار است مسلمين جهان با بازاريابي مجدد و شناسايي منابع جهاني مورد نياز خويش از كشورهايي خريداري نمايند كه انديشه زورمداري و شيطنت ندارد.
مسلمانان جهان بايد با بيداري هرچه بيشتر سعي بر گشودن بازارهاي اسلامي بر روي كشورهاي مسلمان نموده و كالاهاي مورد نياز را از همديگر خريداري نمايند و ورود كالاها از مغرب زمين به حداقل كاهش دهند.
نفت كالايي نيست كه خريداري نداشته باشد.
راهي جز اين نيست كه براي سربلندي مسلمانان گام‌هاي همه جانبه برداشته شود و اتحاد جهان اسلام پشت دشمن را بلرزاند.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین