شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح چهار پروژه کتابخانه شهری و روستایی در لارستان

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل واداره کتابخانه های لارستان، به مناسبت هفته دولت  ۴ پروژه کتابخانه  با اعتباری بالغ بر۱۵ میلیارد ریال در بخش…

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل واداره کتابخانه های لارستان، به مناسبت هفته دولت  ۴ پروژه کتابخانه  با اعتباری بالغ بر۱۵ میلیارد ریال در بخش های اوز و بیرم لارستان افتتاح خواهد شد.

معتمدیان، معاون مدیرکل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان، ضمن اعلام این خبر افزود: با همت خیرین دو کتابخانه در روستاهای حسین آباد با متراژ۴۵۰ متر مربع و نجف آباد بیرم با متراژ ۱۵۰ متر مربع و با مجموع اعتبار بالغ بر۵ میلیارد ریال آماده افتتاح وبهره برداری گردیده است.

 

همچنین  دو پروژه کتابخانه آیت الله حقانی بیرم با متراژ ۴۵۰ متر مربع و اعتبار دولتی  ۵میلیارد ریال و کتابخانه  خیر ساز کودک و نوجوان ام الخیر اوز به متراژ۲۰۰ مترمربع واعتبار ۳میلیارد ریال احداث گردیده با اعتبار۲ میلیار ریال افتتاح خواهد شد.

 

معتمدیان با اشاره به اینکه با بهره برداری ۴ کتابخانه در هفته دولت، تعداد کتابخانه های فعال شهرستان به ۱۸ کتابخانه خواهد رسید افزود بسترها و زمینه توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در لارستان روز به روز در حال گسترش می باشد و در حال حاضر لارستان به عنوان پیشتاز در عرصه ایجاد کتابخانه در سطح استان فارس شناخته شده است.

 

معتمدیان، در خصوص کتابخانه مرکزی لار نیز افزود: با پیگیری دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی مصوب گردید و در اختیار نهاد کتابخانه های کشور قرار گرفته است که مقرر گردید به زودی طی موافقتنامه منعقده فی مابین نهاد کتابخانه ها و سازمان برنامه وبودجه کشور اعتبار مذکور پس از تخصیص اخذ و جهت ادامه کار مجددا پروژه هزینه گردد و پیش بینی می گردد تا اوایل سال ۹۸ انشاالله به بهره برداری برسد.

 

معتمدیان، همچنین از اجرای طرح کتابخانه های سیار و ایجاد پایگاه کتاب در روستاهای محروم شهرستان خبر داد وافزود به زودی طرح مذکور با ساز و کارهای تعیین شده و با در نظر گرفتن اولویت در روستاها عملیاتی خواهد شد

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح چهار پروژه کتابخانه شهری و روستایی در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    از کتابخانه مرکزی بعد از ۶ سال چه خبر؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین