پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تعداد فوتی‌های کرونا در ایران از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ نفر بر اثر کرونا جان باختند و مجموع فوتی‌ها از…

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ نفر بر اثر کرونا جان باختند و مجموع فوتی‌ها از ۱۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز ۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۵ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۸۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تا کنون یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای خوزستان، کردستان، هرمزگان، بوشهر و کرمانشاه بیشترین موارد بستری کشور را داشته‌اند. موارد بستری در استانهای تهران و فارس روند افزایشی داشته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین