دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اجحاف بانک گردشگری در حق لارستان

طی اخبار واصله و بررسی های صورت گرفته توسط خبرنگار اجتماعی میلادلارستان اخیرا بانک گردشگری لار اقدام به جذب و استخدام ۳ نفر به عنوان نیروهای کاری خویش نموده است….

طی اخبار واصله و بررسی های صورت گرفته توسط خبرنگار اجتماعی میلادلارستان اخیرا بانک گردشگری لار اقدام به جذب و استخدام ۳ نفر به عنوان نیروهای کاری خویش نموده است. اصولا و همان گونه که می دانیم، جذب نیروی بانک ها همچون سایر موسسات معمولا یا آزمون و یا مصاحبه و یا هردو صورت گرفته  و نیروهای مورد نیاز با اولویت نیروهای بومی منطقه انتخاب می شوند. مرحله اول این مهم  در مورد بانک گردشگری لار نیز انجام شده  و نیروهای واجد شرایط

هم بومی و هم غیربومی معرفی شده اند. اما طبق بررسی های به عمل آمده علارغم اولویت نیروهای بومی جهت جذب و اذعان بانک به اولویت نیروی بومی (اظهار اطمینان از این که نیروهای بومی انتخاب شده اند: طی تماس تلفنی با بانک) هر سه نیروی انتخاب شده کاملا غیربومی بوده اند که این حرکت قابل تامل (و شاید عمدی) بسیاری سوالات را در ذهن برانگیخته است.  مسئولین محترم بانک گردشگری، هیئت گزینش و تمامی کسانی که در این زمینه نقش دارند باید پاسخگوی این سوال باشند که آیا حق است که یک بانک در منطقه از پول و سرمایه و دارایی مردم لارستان  به رونق و پیشرفت برسد اما محل درآمد و کار برای نیروهای غیربومی بوده و برای نیروهای بومی هیچ وزن و ارزشی قائل نشود؟ این  در حالی است که نیروهای بومی ثبت نام نموده متخصص این حوزه نیز بوده اند! آیا این اجحاف در حق تک تک مردم لارستان نمی باشد که با پول آنها عده ای دیگر به ناحق به نان و نوا برسند در حالی که چراغی که به خانی رواست به مسجد حرام است؟

آیا بازهم باید حق دیگری از جوانان این شهرستان ضایع شود.

فرماندار ویژه محترم لارستان، لطفا در اسرع وقت در این زمینه پیگیر موضوع شوید.

میلاد لارستان منتظر است تا نتیجه پیگیری ها را مستقیما به اطلاع همشهریان برساند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین