دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خیرین نیک اندیش به کمک بیماران سرطانی شتافتند.

با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ساخت احداث مجتمع خیریه درمانی ویژه بیماران سرطانی در لارستان آغاز شد. در مراسمی با حضور سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت، درمان…

با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ساخت احداث مجتمع خیریه درمانی ویژه بیماران سرطانی در لارستان آغاز شد. در مراسمی با حضور سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور،مهندس عباس پور معاون دفتر فنی وزارت بهداشت، جمعی از مسولین محلی؛ اعضاء بنیاد نیک اندیشان هاشمی و مؤسسه خیریه پیمان لارستان، کلنگ آغاز ساخت احداث مجتمع خیریه

درمانی ویژه بیماران سرطانی در لارستان به زمین زده شد. در آیین این مراسم ابتدا دکتر محمدسعید رحیمی نژاد فوق تخصص آنکولوژی و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه پیمان لارستان در سخنانی در خصوص مشخصات این پروژه خیرساز بیان داشت: این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع در دو طبقه در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط خیر این شهرستان آقای حاج محمدعلی صالح پور ساخته شود.

وی ادامه داد: این مجتمع خیریه درمانی شامل درمانگاه، اورژانس، اتاق اداری، پذیرش، مددکاری، اتاق شیمی درمانی،آزمایشگاه ژنتیک و بخش پیوند مغز و استخوان برای خانم ها و آقایان، می باشد.  دکتر رحیمی نژاد تصریح کرد: در آینده همچنین با کمک دیگر خیرین شهرستان این مجتمع افزایش خواهد یافت و در فاز دوم به یاری خداوند متعال رادیوتراپی همراه با تجهیزات کامل آن به همراه مهمانسرا جهت همراهان بیمار، آزمایشگاه پاتولوژی واتاق عمل راه اندازی می گردد.

  در ادامه دکتر هوشنگ جعفرپور به نمایندگی از طرف دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از خیر این پروژه و دیگر دست اندرکاران احداث این مجتمع خیریه درمانی  و مؤسسه خیریه پیمان لارستان تقدیر و تشکر کرد.

سپس سیدرضا نیری مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور هم با ذکر آیه ای از قرآن کریم، از خیرین منطقه لارستان بزرگ که در کشور بی نظیرند تشکر کرد. وی گفت: انسان ها یی که دارای تمکن مالی هستند ،می بایست تا زمانی که در حیات هستند به کارهای عام المنفعه و خیر بپردازند، چرا که خداوند محسنین و نیکوکاران را دوست دارد. وی تصریح کرد: با احداث این مجتمع خیریه، دیگر لازم نیست بیماران سرطانی و همراهان بیمار مسیر زیادی را به مرکز استان بروند و حتی از شهرستان های همجوار و بخصوص از استان هرمزگان نیز جهت مداوا به این مجتمع خیریه مراجعه می کنند.دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور  در پایان سخنانش از مردم خونگرم لارستان بزرگ و خیری شهرستان بخصوص حاج محمدعلی صالح پور خیر این پروژه صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل آورد.
در پایان با اهداء لوح سپاس از خیر حاج محمد علی صالح پور تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین