سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تجلیل نجیب زاده ازمجموعه نیروهای پلیس فرودگاه بین المللی لارستان

      معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ازمجموعه نیروهای  پلیس اداره کل فرودگاه  بین المللی لارستان تجلیل کرد. علی اکبر نحیب زاده معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان به…

 

 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ازمجموعه نیروهای  پلیس اداره کل فرودگاه  بین المللی لارستان تجلیل کرد. علی اکبر نحیب زاده معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان به اتفاق عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویزه لارستان با حضور دراداره کل فرودگاه بین المللی لارستان  از مجموعه نیروهای  پلیس این فرودگاه  با اهداء لوح سپاس، تجلیل بعمل آورد. در این آیین فرماندار ویژه لارستان در سخنانی در جمع نیروهای پلیس فرودگاه بین المللی لارستان افزود:بی شک حضور نیروهای متعهد و دلسوز در سنگر امنیت و خدمت صادقانه همواره مایه مباهات و افتخار ملت و نظام مقدس اسلامی بوده است.
به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، نجیب زاده خاطرنشان کرد:دقت،همت و عملکرد مثبت شما مجموعه پلیس فرودگاه بین المللی ، بویژه در امر مقابله با قاچاق مواد مخدر و برقراری امنیت در این  مکان حساس،قابل تحسین و تقدیر می باشدچرا که کار شما کار سختی است. هم بایستی رعایت حال مسافرین را بکنید و هم مر قانون برخورد نمایید.
در ادامه سروان احمدی رییس پلیس اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان نیز از حضور سرزده فرماندار و تجلیل از نیروهای پلیس این مجموعه، تقدیر و تشکر کرد و گفت: با این عمل خداپسندانه فرماندار مسئولیت ما دو جندان شد که در کار هایمان دقت عمل بیشتر در جهت رفاه و آسایش مسافرین عزیز،داشته باشیم.
وی افزود:ما مجموعه پلیس فرودگاه لارستان این اطمینان را به مسئولین و مردم شریف لارستان می دهیم که با تمام توانمان در برابر قاچاقچیان مواد مخدر و یا هر کس که بخواهد در مکان فرودگاه نا امنی بوجود بیاورد، ایستاده ایم .

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین