سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

روایت سایت استانداری فارس از سخنان استاندار

 نماينده عالي دولت در استان فارس ضمن تاكيد بر تداوم تلاش هاي مديريت ارشد استان در جهت رفع محروميت ها، بزرگي مشكلات فارس را به وسعت آن ارزيابي كرد. به…

 نماينده عالي دولت در استان فارس ضمن تاكيد بر تداوم تلاش هاي مديريت ارشد استان در جهت رفع محروميت ها، بزرگي مشكلات فارس را به وسعت آن ارزيابي كرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در جمع نمازگزاران جمعه شهر لار، استعدادهاي استان و حضور مردم فارس در صحنه هاي مختلف را بزرگترين سرمايه آن دانست و اظهار داشت: با وجود مشكلات فراوان، هيچگاه از استعدادهاي مختلف اين استان در مسير توسعه همه جانبه آن چشم پوشي نمي كنيم. وي ادامه داد: مردم بايد در صحنه حضور مداوم داشته باشند تا بتوان اقدامات قابل توجهي در فارس و به ويژه منطقه لارستان صورت داد. رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان فارس تصريح كرد: راه اندازي منطقه ويژه اقتصادي لارستان مي تواند براي آينده اين منطقه اتفاقات اميدوار كننده اي را در پي داشته باشد اما با فراهم آوردن زيرساخت هاي لازم بخش خصوصي نيز بايد در زمينه سرمايه گذاري هاي وسيع حضور فعال داسته باشد.

استاندار فارس افزود: همگان نيك مي دانند اقتصاد كشورهاي حوزه خليج فارس با دست پرتوان و تدبيرگر مردم منطقه لارستان شكوفا شده است اما معتقديم اين ظرفيت بايد به استان فارس وارد شود. احمدي گفت: اگر برنامه هاي مدون، كاربردي و بر اساس آمايش سرزمين داشته باشيم، تصميم گيري ها مي تواند در ابعاد مختلف موجب توسعه همه جانبه استان و منطقه لارستان شود.

وي با اشاره به سرمايه هاي عظيم بخش خصوصي بيان كرد: اميدواريم با بررسي هاي همه جانبه نيازها، برنامه هاي عملياتي و استفاده از توان بخش خصوصي، بتوانيم منطقه لارستان را به يك الگوي ممتاز در كشور تبديل كنيم. رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان فارس با تشريح خدمات نظام جمهوري اسلامي به منطقه لارستان در طول سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اذعان كرد: خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي به لارستان غيرقابل انكار است اما محروميت ديرينه منطقه، كمك هاي بيشتري را براي پيشرفت طلب مي كند.

استاندار فارس ضمن تقدير از تلاش هاي دولت تدبير و اميد در سياست خارجي، عنوان كرد: اميدواريم با پيروزي سربازان دلاور ملت ايران در مذاكرات هسته اي و آزاد سازي منابع مالي، دولت بتواند از مشكلات داخلي كشور گره گشايي كند. يادآور مي شود استاندار فارس در ادامه سفر رسمي خود به شهرستان لار، با مردم بخش هاي صحراي باغ و خور ديدار و همچنين از شهرك صنعتي لارستان بازديد كرد.

همچنين با حضور استاندار فارس در فرودگاه بين المللي لارستان، طي مراسمي نام اين فرودگاه به طور رسمي به فرودگاه بين المللي آيت الله آيت اللهي تغيير يافت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین