سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه تعامل با خیرین و ایرانیان مقیم خارج از کشور

با حضور مدیرکل ، نماینده امور بین الملل امداد مرکز ، رابط اصلی و  دبیر ستاد و مدیران امداد شهرستان های جنوب فارس، جلسه تعامل با خیرین و ایرانیان مقیم…

با حضور مدیرکل ، نماینده امور بین الملل امداد مرکز ، رابط اصلی و  دبیر ستاد و مدیران امداد شهرستان های جنوب فارس، جلسه تعامل با خیرین و ایرانیان مقیم خارج از کشور به میزبانی مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان و به نقل از مدیریت لارستان، در این جلسه الهیاری رئیس ستاد و مدیرکل امداد استان ، هدف از تشکیل جلسه را استفاده از ظرفیت خیرین و ایرانیان خارج از کشور با رویکرد یاری

رساندن به محرومین و نیازمندان ذکر کردند. وی افزود : کمیته امداد با تأسی از اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) ، رهنمودهای مقام معظم رهبری و با الهام از تعالیم متعالی دین مبین اسلام  خدمت و کمک به نیازمندان ، ایتام و محرومین را سرلوحه کارهای خود قرارداده است ، پس باید جهت ارائه هر چه بیشتر کمک ها و خدمات به نیازمندان ، دست یاری به سوی دستان سخاوتمند و پرمهر مردم نیکوکار ، مؤمن و متعهد در اقصی نقاط ایران اسلامی بویژه خیرین و نیکوکاران ایرانی خارج از کشور دراز کنیم .

بنابراین باید با یک برنامه ریزی منسجم و مدون ، با افتخار از ظرفیت و قابلیت های ایرانیان خارج از کشور بهره جست تا زمینه جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به محرومین  و ایتام در طیفی گسترده فراهم گردد.

در ادامه آقای مکرمی معاون امور بین الملل امداد مرکز طی سخنانی خواستار استفاده از ظرفیت خیرین و تعامل با ایرانیان خارج از کشور با تبیین اهداف و برنامه های امداد و ارائه گزارشی از عملکرد امداد به خیرین شد تا با حفظ اعتماد سازی شاهد حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران ایرانی خارج از کشور در عرصه حمایت از ایتام و کمک به نیازمندان در یک پروسه دراز مدت باشیم .

در ادامه رابط اصلی ستاد ، دبیر ستاد و هریک از مدیران امداد شهرستان های حنوب فارس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ارتباط بهتر و بیشتر با خیرین و ایرانیان مقیم خارج از کشور بیان کردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین