سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جوان لارستانی بر بام فارس ایستاد

محمدرضا عسکرپور؛ جودوکار لارستاني براي اولين بار در طول تاريخ ورزش جودو اين شهرستان موفق شد مدال طلاي وزن ۵۵- مسابقات قهرماني نونهالان استان فارس را از آن خود کند….

محمدرضا عسکرپور؛ جودوکار لارستاني براي اولين بار در طول تاريخ ورزش جودو اين شهرستان موفق شد مدال طلاي وزن ۵۵- مسابقات قهرماني نونهالان استان فارس را از آن خود کند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از لادستان وي تا ديدار ما قبل فينال تمامي رقباي خود را با امتياز عالي از پيش رو برداشت و در مسابقه نهايي نيز مقابل نائب قهرمان کشور پيروز شد و بر سکوي اول ايستاد تا در ترکيب تيم استان فارس به عنوان تنها نماينده لارستان در رقابتهاي قهرماني کشور حضور يابد.

۷۰ جودوکار از سراسر شهرستانهاي استان فارس در خانه جودو مجموعه ورزشي تختي شيراز با يکديگر به رقابت پرداختند. غلامرضا صابري نژاد؛ رييس هيأت جودو استان فارس درحاشيه اين دوره از مسابقات قول مساعد خود را منبي بر حمايت همه جانبه از اين جودوکار لارستاني اعلام کرد. گفتني است محمدرضا عسکرپور به اردوي تيم منتخب استان فارس جهت اعزام به رقابتهاي قهرماني کشور که از ۲۴ خردادماه سال جاري به مدت ۱۰ روز در شيراز برگزار مي شود دعوت شد. همچنين رقابتهاي جودو قهرماني نونهالان کشور نيز ۳۰ مردادماه در تهران برگزار ميگردد. وي پس از بازگشت از اين دوره از مسابقات مورد استقبال مسوولين ورزش لارستان قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین