سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پرشین کارگو در فرودگاه آیت الله آیت اللهی/پرواز لار- مسقط در آینده ای نزدیک

طی نشستی سه‌جانبه‌ با حضور مدیران‌ کل فرودگاه و گمرک لارستان و شرکت پرشین کارگو بسترهای صادرات بار هوایی از فرودگاه لارستان به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مورد بررسی قرار گرفت….

طی نشستی سه‌جانبه‌ با حضور مدیران‌ کل فرودگاه و گمرک لارستان و شرکت پرشین کارگو بسترهای صادرات بار هوایی از فرودگاه لارستان به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مورد بررسی قرار گرفت. این نشست سه‌جانبه در راستای توسعه اقتصادی شهرستان لارستان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است،

برگزار شد. در این نشست مقرر شد به‌زودی صادرات بار از فرودگاه لارستان به مقاصد دبی، شارجه، عمان، کویت و قطر توسط هواپیمایی ایرعربیا و با هواپیمایی ایرباس ۳۲۰ دو روز در هفته آغاز شود. در این راستا ۹۴ نفر از تجار منطقه لارستان که دارای کارت بازرگانی هستند نیز آمادگی خود را برای صادرات بار از فرودگاه لارستان اعلام کردند.شرکت پرشین کارگو نمایندگی حمل بار شرکت هواپیمایی ایرعربیا در ایران را برعهده دارد.

 در پی مذاکره مدیرکل فرودگاه لارستان با نماینده‌ پارلمانی کشور عمان و هیات همراه، توافقاتی در خصوص برقراری پرواز مستقیم در مسیر مسقط-لار- مسقط صورت گرفت. به‌ گزارش میلادلارستان و به نقل از ایسنا در زمینه صادارات بار از فرودگاه لارستان به‌کشور عمان توسط شرکت هواپیمایی ایرعربیا بحث و تبادل نظر شد. نماینده کشور عمان ضمن مطلوب خواندن روابط دو کشور ایران و عمان از این موضوع استقبال کرد. در این دیدار از سوی عنایت انصاری‌فرد لوحی مزین به آیات مقدس قرآن‌کریم به نماینده پارلمانی کشور عمان اهدا شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین