جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

لزوم ایجاد پرواز زیارتی به مقصد مشهد مقدس و عتبات عالیات از فرودگاه لارستان

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در جلسه با وزیر راه موضوع استقرار اداره کل راهداری‌وحمل‌ونقل جاده ای در لارستان از سوی فرماندار مطرح شد، گفت: در این جلسه بر…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در جلسه با وزیر راه موضوع استقرار اداره کل راهداری‌وحمل‌ونقل جاده ای در لارستان از سوی فرماندار مطرح شد، گفت: در این جلسه بر لزوم ایجاد پرواز زیارتی به مقصد مشهد مقدس و عتبات عالیات از فرودگاه لارستان مطرح شد که وزیر راه قول رسیدگی و پیگیری داد.

به گزارش میلاد لارستان موضع گیری هماهنگ کشورهای غربی درخصوص مذاکرات با ایران را به دلیل نگرانی آنها از گذشت زمان و دستیابی ایران به سطحی از پیشرفت و توانمندی است که کار را به جایی برساند که برجام مطلوب آنها را حاصل نکند، اظهار داشت: خواسته همگان و مردم این است که دولت انقلابی مسئله اقتصاد و معیشت را از مذاکرات جدا کند.

وی یکی از اتفاقات بد در دولت گذشته را گره زدن مسئله اقتصاد و معیشت را به مذاکرات برشمرد و افزود: این ایده موجب بروز مشکلات عدیده برای کشور و مردم شد و اگر خواهان آن هستیم که اتفاقات نامبارک گذشته تکرار نشود، باید مسئله اقتصاد و معیشت از مذاکرات جدا تصور شود.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه برای رسیدن جمهوری اسلامی به بازدارندگی در مقابل دشمنان باید تلاش شود تا کشورمان به نقطه‌ای برسد که به آن بازدارندگی هسته‌ای اطلاق می‌شود، تصریح کرد: اگر کشورمان به این آن نقطه برسد، بسیاری از تهدید‌هایی که امروز دشمنان بر سر کشور دارند، برداشته می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با استناد به صحبت اخیر سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه کشور ایران تا چند روز اخیر بیش از ۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصد و ۲۵ کیلوگرم اورانیوم ۶۰ درصد غنی‌سازی کرده است، خاطر نشان کرد: اگر همین روند پیش برود، امید می‌رود که جمهوری اسلامی تا آغاز مذاکرات به این بازدارندگی هسته‌ای دست یابد.

وی با ابراز نگرانی از بروز نوسانات در نرخ برخی از اجناس در سطح بازار طی روزهای اخیر، ادامه داد: این مشکلات کنونی را نباید پای دولت جدید نوشت چرا که هنوز طرح‌ها و برنامه‌های این دولت عملی نشده است که بتوان اثرات آن را لمس کرد.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه در دولت جدید قرار است یک تجدیدنظر نسبت به روند گذشته صورت بگیرد، عنوان کرد: در یکی از این طرح‌ها، قرار است طرح ترمیم قدرت خرید مردم اجرایی شود و به جز ۲ مورد دارو و گندم ارز تخصیصی ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای دیگر حذف شود که قطعاَ انجام این اقدام بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌های آن می‌تواند مخاطرات زیادی را هم برای اقتصاد و مردم به دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم ایجاد شده است و باید در گام نخست اقناع‌سازی صورت بگیرد، یادآور شد: تصمیمات نباید ناگهانی و یک شبه باشد و باید پیش از اجرای طرح‌ها با اقناع‌سازی عمومی بدنبال کمترین تبعات بود.

وی با تأکید بر وحدت رویه و هماهنگی بین قوای سه گانه بر بررسی همه پیوست‌های اجرای طرح‌ها، گفت: تجربه نشان داده که اگر مسئولان کار اقناع‌سازی را انجام دهند و هم حضور قدرتمندنه مسئولان توسط مردم مشاهده شود، باعث می‌شود تبعات منفی اقدامات کاهش یابد.

امام جمعه لارستان با اعلام آمادگی خود در پیشتازی در پیگیری مطالبات مردم، افزود: طی رایزنی‌های صورت گرفته با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان، دیداری با رستم قاسمی وزیر راه‌وشهرسازی در راستای طرح مطالبات مردمی صورت گرفت که از شهرستان لارستان نماینده مردم، فرماندار، رئیس شورای شهر و مدیرکل راه‌وشهرسازی در این جلسه شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در این نشست بر لزوم احداث باند دوم جهرم-لارستان-بندرعباس تأکید شد که وزیر راه در این خصوص قول داد که سعی می‌شود رضایت رئیس جمهور برای استفاده از ماده ۵۶ گرفته شود، تصریح کرد: در این نشست از مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان خواسته شد که محور جهرم – لار-بندرعباس را که عمده دغدغه مردم است، در اولویت قرار داده شود.

وی با بیان اینکه موضوع استقرار اداره کل راهداری‌وحمل‌ونقل جاده ای در لارستان از سوی فرماندار مطرح شد، ادامه داد: در این جلسه بر لزوم ایجاد پرواز زیارتی به مقصد مشهد مقدس و عتبات عالیات از فرودگاه لارستان مطرح شد که وزیر راه قول رسیدگی و پیگیری داد.

امام جمعه لارستان در پایان سالروز ولادت امام حسن‌عسکری(ع)، هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی را گرامیداشت و بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص ترویج کتابخوانی تأکید کرد و ادامه داد: آیت‌الله سیدمحمدحسین طباطبائی صاحب تفسیر گران‌سنگ المیزان یک خدمت بزرگ به مکتب اهل بیت(ع) کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی ۲۴ آبان‌ماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی توسط مجلس خبرگان رهبری را گرامیداشت و اضافه کرد: ۱۰ ربیع‌الاثانی سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین