جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

همایش تجلیل از آزادگان برگزار شد

به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی به همت فرمانداری ویژه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر ادارات لارستان، از ۴۵ آزاده سرافراز شهرستانهای لارستان و خنج تجلیل شد. در…

به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی به همت فرمانداری ویژه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر ادارات لارستان، از ۴۵ آزاده سرافراز شهرستانهای لارستان و خنج تجلیل شد. در این همایش برنامه های،

سخنرانی ریاست بنیاد شهید، پخش کلیپ ورود آزادگان به لارستان، قرائت اشعاری در وصف آزادگان توسط حاج اشکان عسکری، خاطره گویی فضل اله بنایی، محمود بلوچی (مهدوی نسب) از اسرای اهل لارستان و یوسف مهدوی از آزادگان اهل سنت شهرستان خنج با ذکر خاطرات تلخ و شیرین، قرئت اشعاری از اسارت توسط محمود بلوچی، سخنرانی حجه الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لار و سخنرانی فرماندار لارستان از جمله برنامه هایی بود که جهت این همایش در نظر گرفته شده بود.

 

حجه الاسلام رمضانی ضمن تمجید از رنج ها و بردباریهای آزادگان در زندانهای رژیم بعثی عراق، گفت: اینکه در زیر شکنجه های سخت و طاقت فرسا، انسان بتواند به آرمانهای خود پایبند بماند، کار بسیار مشکلی است.

وی با برشمردن برنامه های دشمن در نابودی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: آزادگان با صبوری بی وصف خود، سرمایه گذاری های دشمن را در از بین بردن دستاوردها و ارزشهای انقلاب نقش بر آب کردند.

امام جمعه موقت لار، تصریح کرد: تمام جوامع انسانی اسلامی و غیر آن، احترام خاصی برای ایثارگران قائلند و این کوچکترین حق ایثارگران می باشد.

در پایان با اهدای لوح تقدیری از بزرگ منشی های آزادگان ۸ سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین