دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

نوبخت از تقسیم کشور به ۹ منطقه خبر داد

معاون نظارت و برنامه ریزی رئیس جمهور از تقسیم کشور به ۹ منطقه آمایشی در طرح آمایش کشور خبر داد. محمد باقر نوبخت  طی سخنانی پیرامون برنامه ششم توسعه کشور، …

معاون نظارت و برنامه ریزی رئیس جمهور از تقسیم کشور به ۹ منطقه آمایشی در طرح آمایش کشور خبر داد. محمد باقر نوبخت  طی سخنانی پیرامون برنامه ششم توسعه کشور،  بر آمایش کشوری تاکید کرد و گفت: با این آمایش از یک جهت، بی تعادلی ها و از سویی مزیت

هایی را که بتواند رشدهای تزایدی و انفجاری بدهد را از بین ببریم و در راستای روزآمد کردن آنها اقداماتی انجام داده ایم و کشور را به ۹ منطقه تقسیم کرده ایم که منطقه یک مربوط به گیلان و مازندران و گلستان و منطقه ۹ مربوط به خراسان شمالی، جنوبی و رضوی است و معتقدیم که باید در هر منطقه، تحولی اتفاق بیفتد که جهتی داشته باشد.
 
به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب ایران وی ادامه داد: چند منطقه را در برنامه ششم داریم یکی طراحی و توسعه سواحل مکران، سامانه محورهای ترانزیتی و محور شرق است و دیگری تغییرات اقلیمی و مدیریت منابع آب است که مدیریت اخیر را آغاز کرده ایم.
 
نوبخت تصریح کرد: ما سیاستهای کلی را به عنوان مبنا خواهیم داشت و زمان بندی ما نیز به این ترتیب است و فرآیند تهیه برنامه را آغاز کرده ایم و تشکیل ستاد و تهیه گزارشات اولیه را نیز انجام داده ایم، تصویب نظام تدوین برنامه در ستاد تنظیم برنامه نیز محقق شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین