جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بهزاد مریدی مدیرکل ارشاد فارس شد

جمشید جعفرپور درباره آخرین وضعیت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: با توجه به دیدگاه و رویکردهای مدیریت استان، جمع زیادی از نمایندگان مردم فارس و همچنین…

جمشید جعفرپور درباره آخرین وضعیت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: با توجه به دیدگاه و رویکردهای مدیریت استان، جمع زیادی از نمایندگان مردم فارس و همچنین موافقت نماینده ولی

فقیه و امام جمعه شیراز دکتر بهزاد مریدی برای سمت مدیر کل ارشاد استان فارس انتخاب شد. وی افزود: از میان گزینه‌های مطرح و پس از انجام مصاحبه و استعلام، بهزاد مریدی به عنوان مدیرکل ارشاد فارس از سوی وزارت‌خانه انتخاب و تایید شده که به زودی با گذراندن مراحل اداری شاهد معارفه وی در این مسئولیت هستیم.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: همانگونه که مشاهده می‌شود با توجه به استقرار دولت جدید و سایر تغییراتی که در مدیریت‌های استان فارس رخ داده، انتخاب مدیریت ارشاد فارس، زمان و وقت بیشتری را به خود اختصاص داده است.

 جعفرپور خاطرنشان کرد: تاخیر انتصاب مدیرکل جدید ارشاد فارس به دلیل وجود چندین گزینه مطرح و مناسب بود و همچنین به خاطر تفاوت دیدگاه‌هایی که در میان نمایندگان استان وجود داشت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌بایست از میان گزینه‌ها، شخص دارای امتیازات و توانمندی های بیشتر را مشخص کند.

 نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این‌ها تایید فرد منتخب از طرف امام جمعه شیراز و نماینده مقام معظم رهبری در استان ضروری بود که هم‌اکنون همه این مراحل طی شده و در روزهای آینده شاهد جلسه تودیع و معارفه هستیم تا به طور رسمی بهزاد مریدی مسئولیت ارشاد فارس را بر عهده بگیرد.

 منبع: خبرگزاری تسنیم

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین