دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در سفر به نیویورک با سیاست تهاجمی علیه غرب بود

امام جمعه موقت لار با اشاره به موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در سفر به نیویورک در متن و حاشیه برگزاری اجلاس سازمان ملل، گفت: بلندکردن مصحف شریف قرآن کریم بسیار حائز…

امام جمعه موقت لار با اشاره به موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در سفر به نیویورک در متن و حاشیه برگزاری اجلاس سازمان ملل، گفت: بلندکردن مصحف شریف قرآن کریم بسیار حائز اهمیت بود و از طرفی در سخنرانی خود در سازمان ملل نیز از موضع قدرت با سیاست تبلیغ آفندی و تهاجمی به غرب و آمریکا بسیار ارزشمند بود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه علمیه را تبریک گفت و از مواضع بسیار عالی و پرافتخار رییس جمهور در سخنرانی سازمان ملل هم تشکر کرد.

وی جنگ تحمیلی را بزرگترین و طولانی‌ترین جنگ قرن برشمرد و افزود: همه قدرت‌های آن روز علیه ایران اسلامی بودند که به همین دلیل باید قدر و جوانان شجاع و فداکار و همچنین ارزش پدران و مادرانی که فرزندان خود را به جبهه حق علیه باطل فرستادند، دانسته شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در دوران حکومت ۱۳۰ ساله قاجاریان و ۵۳ ساله پهلوی، خاک کشور ایران طبق قرارداد خفت‌بار و ننگین گلستان، ترکمن‌چای و غیره خاک ایران را به راحتی از دست دادند، تصریح کرد: در حال حاضر کل مساحت کشورمان یک میلیون‌و ۶۴۸ هزار کیلومتر مربع است اما پیش از قاجار ۳ میلیون‌و۶۱۷ هزار کیلومتر مربع بوده است و این یعنی اینکه دو سوم از خاک ایران پهناور در دوران حکومت‌های پهلوی و قاجار به دیگران بخشیده شد اما در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور واگذار نشد.

امام جمعه موقت لار از تلاشگران و شاغلان در اورژانس ۱۱۵ به منظور ارائه خدمات تجلیل کرد و ادامه داد: کار کردن در این شغل بسیار سخت و طاقت‌فرساست چراکه با بیماران، آسیب‌دیدگان سروکار دارد و بسیار استرس بالایی دارد.

وی موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در سفر به نیویورک در متن و حاشیه برگزاری اجلاس سازمان ملل، تصریح کرد: بلندکردن مصحف شریف قرآن کریم بسیار حائز اهمیت بود و از طرفی در سخنرانی خود در سازمان ملل نیز از موضع قدرت با سیاست تبلیغ آفندی و تهاجمی به غرب و آمریکا بسیار ارزشمند بود.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایران با طرح سوالات نقاط ضعف غرب را زیر سوال برد و آنها را در موضع پاسخگویی قرار داد، خاطر نشان کرد: آمریکا بزرگترین زندان مادران را در جهان داراست، آیا می‌تواند نگران حقوق زنان باشند.

وی آموزش‌وپرورش کودکان را بسیار با اهمیت دانست وعنوان کرد: در مهدکودک‌ها و کودکستان‌های کشوری همچون ژاپن، کودکان را با گرسنگی و زندگی دشوار آشنا می‌کنند یا اینکه در مدارس آنها نظافت‌چی وجود ندارد و خود دانش‌اموزان مدارس را تمیز کنند و از این طریق حس مسئولیت‌پذیری را به آنها می‌دهند.

امام جمعه موقت لار با اشاره به اینکه در مدارس ژاپن کار گروهی را به دانش‌آموزان اموزش می‌دهند، افزود: میز معلمان را کودکان تمیز می‌کنند یا موقع بازی وسایل را خودشان جمع می‌کنند و کلاس‌ها را مرتب می‌کنند.

حجت‌الاسلام رمضانی با بیان اینکه هر هفته هر کودک یک کتاب مشخص برای کتابخوانی به امانت می‌برند، یادآور شد: از اول کودکی نظم و حس مسئولیت، احترام به بزرگتر‌ها، قوانین رفتار در اجتماع، قوانین رفتاری در جاده در ژاپن به بچه‌ها یاد می‌دهند و این همان چیزهایی است که دین از ما می‌خواهد.

وی به بهره‌برداری از پژوهشسرای دکتر عبدالله‌پور شهر لار در هفته اخیر اشاره کرد و از مدیر و معاونین آموزش‌وپرورش خواست تا استفاده شایسته از این مجتمع خیرساز در راستای آموزش و پرورش، پژوهش و آموزش آینده‌ساز در تراز انقلابی داشته باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در سفر به نیویورک با سیاست تهاجمی علیه غرب بود”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود بر دكتر رمضاني امام جمعه موقت لار كه اين بار سري به كشور ژاپن زده و دنبال الگو برداري براي اموزش وپرورش لارستان ميباشند. احسنت بر شما دكتر بايد بدانيم كه كشور ژاپن چگونه از اموزش وپروش شروع كرده اند وراز موفقيت ژاپن در چيست وياد بگيريم وشايد تحولي در كشور ايجاد شود. خوشبختانه اين هفته ستاد اقامه نماز لار از ستاد اقامه نماز تهران موفق تر بوده است . درود بر شما

  2. لارستانی. دنیا دیده گفت:

    ما بعداز این همه سال میدانیم که باید با همه دنیا. وهم همسایگان خود. با تعامل ودوستی رفتار کنیم واز غرب ستیزی. چیزی عایدمان. نمیشود اگر خواهان سرمایه‌گذاری خارجی. ورونق اقتصادی. هستیم باید با دنیای آزاد. همراه. شویم وگرنه همین. اش. است. وهمین. کاسه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین