پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

گلباران امامزاده لارستان در شب عید غدیر+تصاویر

میلاد لارستان: همزمان با شب عید غدیرخم، ضریح مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گلباران شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی میلاد لارستان؛ با فرارسیدن عید غدیر خم، عید الله اکبر،…

میلاد لارستان: همزمان با شب عید غدیرخم، ضریح مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، گلباران شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی میلاد لارستان؛ با فرارسیدن عید غدیر خم، عید الله اکبر، برنامه های مختلف در سطح لارستان در حال اجراست.

 در مهمترین این برنامه ها در آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، مراسم های مختلفی از قبیل: سخنرانی حجه الاسلام خادمی اعزامی از قم در باب غدیرشناسی، مولودی خوانی توسط حاج اشکان عسکری، پخش شیرینی توسط خادمین حرم و زائرین، پخش عیدی از سوی سادات و غیره با حضور مردم مومن و ولایی شهر لار و حجه الاسلام و المسلمین نوربخش امام جمعه لارستان و حجه الاسلام موسوی رئیس دادگستری لارستان برگزار شد.

در شب عید غدیر، مردم متدین لارستان با تجمع در دیگر قطب فرهنگی شهر لار، مسجد جامع و شرکت در مراسم جشن و سرور که از سوی پایگاه مقاومت شهید شاکری برگزار شده بود، در قالب کاروان شادی با ذکر «یا علی(ع)» و با حرکت به سمت حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)، پس از عرض ارادت و تبریک، ضریح این امامزاده واجب التعظیم را گلباران کردند.

پس از اتمام مراسم نیز، حاضرین با حضور در صحن و بارگاه نورانی این امامزاده جلیل القدر، خادمین افتخازی حرم مطهر با کار زیبای نورافشانی، نشاط معنوی خاصی در این مکان مقدس بوجود آوردند.

 

خبرنگار: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین