شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درخشش باستانی کار لارستانی در مسابقات استانی

مسابقات هنرهای فردی زورخانه ای و انتخابی فارس در رده سنی بزرگسالان با عنوان هفته ولایت و یادواره شادروان، پهلوان اکبر خیامی برگزارشد و نفرات برتر آن معرفی شدند. دبیر…

مسابقات هنرهای فردی زورخانه ای و انتخابی فارس در رده سنی بزرگسالان با عنوان هفته ولایت و یادواره شادروان، پهلوان اکبر خیامی برگزارشد و نفرات برتر آن معرفی شدند. دبیر هیات ورزش های زور خانه ای فارس،

یکشنبه به ایرنا بیان داشت:این مسابقات که در زورخانه بزرگ شیراز برگزارشد ، در رشته چرخ تیز منهای ۹۰ کیلوگرم علی غرقی و محمد رضا اوجی هر دو از شیراز به ترتیب اول و دوم شدند و رضا سلیمانی از کازرون سوم شد.

حسین غرقی ادامه داد:در رشته سنگ ۷۰ کیلوگرم محسن حسینی، جواد فرضی و رسول رهمنا هر سه از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند،در رشته چرخ چمنی محمود اوستان از کازرون و امیر حسین سلطانی از شیراز به صورت مشترک برسکوی قهرمانی ایستادند و صادق باقر پور از استهبان دوم شد.

در رشته میل گیری ۳۰ کیلوگرم، اصغر جاویدی از فسا اول شد، حجت اقبالپور از شیراز دوم و مهدی راحمی از سپیدان سوم شد و در کباده ۱۸ کیلو گرم ، امین رضا مرادی از شیراز نشان طلا گرفت ، ابوذر ارادری از لارستان صاحب مدال نقره شد و محمد صادق حسنی پور از داراب به مدال برنز دست یافت .

وی افزود : همچنین در رشته میانداری منهای ۹۰کیلوگرم ، حمید رضا راهپیما و علی غرقی از شیراز اول و دوم شدند ،در چرخ تیز به اضافه ۹۰ کیلوگرم حسین میکده از شیراز اول شد و محسن صفاری از کازرون عنوان دوم را کسب کرد و در چرخ چمنی به اضافه ۹۰ کیلو گرم هم حسن میکده از شیراز به مقام قهرمانی دست یافت و محمد جواد سیاح پور از کازرون نایب قهرمان شد.

درکباده ۲۰ کیلوگرم، سید محسن جوادی و محمد حسن گنجی زاده از شیراز به صورت مشترک اول شدند ، محسن صفاری از کازرون دوم و محمد علی صالحی نژاد از شیراز سوم شد و در سنگ ۸۰ کیلو گرم حبیب الله راهپیما از فسا به مقام قهرمانی رسید.

 

منبع: ایرنا

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین