دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ویژه برنامه غذای سالم در لارستان برگزار شد+تصاویر

میلاد لارستان: همزمان با روز جهانی غذا، ویژه برنامه غذای سالم در آموزشگاه استثنایی دخترانه امام خامنه ای لارستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ پیش از ظهر امروز،…

میلاد لارستان: همزمان با روز جهانی غذا، ویژه برنامه غذای سالم در آموزشگاه استثنایی دخترانه امام خامنه ای لارستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ پیش از ظهر امروز، به مناسبت عید غدیرخم و همچنین روز جهانی غذا،

ویژه برنامه غذاهای سالم با حضور محمد فیاض پور، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، دانش آموزان و معلمان، در مدرسه شبانه روزی استثنایی دخترانه امام خامنه ای لارستان برگزار شد.

در این مراسم، دانش آموزان آموزشگاه استثنایی دخترانه امام خامنه ای با تهیه غذاهای متنوع و سالم و تزئین آن در نمایشگاهی با عنوان غذای سالم، روز جهانی غذا را گرامیداشتند.

در حاشیه این مراسم، فوزیه اطمینان، مدیر آموزشگاه شبانه روزی متوسطه فنی و حرفه ای دخترانه امام خامنه ای لارستان، با بیان اینکه آموزشگاه شبانه روزی امام خامنه ای لارستان، ۳۱ دانش آموزان دختر با ویژگی های عقب مانده ذهنی از شهرهای مختلفی همچون: قیر و کارزین، ارسنجان، استهبان، گراش، خرامه، شیراز و لارستان در رشته های فنی و حرفه ای در حال تحصیل می باشند اظهار کرد: این دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی در مقطع دبیرستان، امکان ادامه تحصیل این عزیزان در دانشگاه علمی و کاربردی وجود دارد.

وی با بیان اینکه، کتابهای در حال تدریس در این آموزشگاه هم تراز با مدارس عادی می باشد، تصریح کرد: معلمان و مربیان این آموزشگاه با مدارس عادی هیچ تفاوتی ندارد.

اطمینان با اشاره به اینکه، آموزشگاه های شبانه روزی پسرانه و دخترانه امام خامنه ای لارستان اولین آموزشگاه شبانه روزی دانش آموزان استثنایی در کشور است، از مسئولین و خیرین خواست تا نسبت به تجهیز این آموزشگاه و فراهم کردن امکانات مختلف برای آن، جهت ارائه خدمات بهتر به علم آموزان همکاری کنند.

وی با تقدیر و تشکر از همکاران خود در این آموزشگاه، از تلاشهای بی وقفه آنان در انجام امورات محوله تجلیل کرد.

 

گزارش: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین