یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سخني با عزيزان شوراي شهر

اگر دوستان و عزيزان شوراي شهر به پرسش‌هاي خبرنگار و گزارشگر ميلاد لارستان پاسخ داده بودند، اين رشته تداوم نمي‌يافت و مسأله به سادگي نهايي مي‌شد اما متأسفانه پس از…

اگر دوستان و عزيزان شوراي شهر به پرسش‌هاي خبرنگار و گزارشگر ميلاد لارستان پاسخ داده بودند، اين رشته تداوم نمي‌يافت و مسأله به سادگي نهايي مي‌شد اما متأسفانه پس از بيان حقايقي كه توسط گزارشگر در وب‌سايت ميلاد لارستان منعكس شد و اينجانب قبل از انعكاس، در جاي جاي

مسائل به تعديل و شكيبايي فرا مي‌خواندم و آن گزارشگر نيز صبر مي‌نمود و سكوت اختيار مي‌كرد، اما با سپري شدن زمان و بي‌اعتنايي عزيزان، راهي جز انعكاس نيافت. پس از آن يكي از دوستان درون شورا با پخش وات‌ساپ تا حدودي به تحريف حقايق پرداخت كه عليرغم ميل دروني و سعي بر دوري از ورود به مسائل ناخواسته، فقط از اين جهت كه با عدم پاسخگويي و برخورد اين چناني حقوق مطبوعات و رسانه‌ها كه بازگو كننده مسائل مردم هستند پايمال مي‌شود و اگر اين عمل تكرار گردد برخي به خود به ناحق اجازه گِروْكِشي مي‌دهند، و به اين ترتيب هرگاه بخواهند از پاسخگويي طفره مي‌روند، لازم شد ضمن توجه دادن،‌به اين تذكر بسنده گردد كه از تحريف پرهيز نموده و براي خويشتن دشمن‌تراشي نكنيد زيرا ميلاد لارستان با هرگونه تندروي و پيمودن راه خلاف از ابتدا مخالف بوده و اينك نيز مخالف است و با هيچ يك از عزيزان داخل شورا هيچ گونه خصومتي ندارد و قصدش به جز خيرخواهي و بيداري افكار عمومي و توجه به خواسته‌هاي مردم چيز ديگري نيست.

ميلاد لارستان در برابر اعمال خيرخواهانه و مثبت شما قولاً‌ و عملاً حمايت نموده و مي‌نمايد همين‌طور كه در برابر اعمال ناصحيح هر كس اگر در همه موارد به انتقاد نپردازد تأييد نيز نمي‌كند.

 به هر ترتيب در مورد وات ساپ منتشره تذكر اين نكات ضروري است.

۱-عدم چاپ درخواست شما نبايد به معني قصد چاپ نكردن تلقي گردد، زيرا   ايميلي بدون نامه رسمي بود كه هر يك از اعضاي شورا حق اعتراض داشتند و هيچ مسئول بي‌تجربه‌اي چنين نامه‌اي را به عنوان جوابيه منعكس نمي‌كند.

۲-پس از آن كه به صورت رسمي گزارش فرموديد پاسخ داده شد كه موضوع بندي كنيد كه نتيجه بهتري عايد گرددو كار شورا بهتر جلوه  كند.

 وقتي با آقاي دكتر اقتداري صحبت شد و توضيحات لازم ارائه گرديد، خودشان فرمودند با آقاي شريفي تغييرات را انجام و ارسال خواهيم كرد بعد از آن مذاكره آقاي دكتر را در دانشكده علوم پزشكي ملاقات نموده و مسأله را تكرار كردم كه دقيقاً يادم نيست آقاي دكتر چه پاسخي دادند.

 به هر ترتيب از ناحيه ميلاد سهل‌‌انگاري صورت نگرفته كه شما در اين رابطه ميلاد را مقصر جلوه داده‌ايد و از درفش و سوزن بحث كرده‌ايد!

۳-در مورد جوابيه كه مطبوعات موظف به پاسخ‌گويي هستند صحيح است در صورتي كه پاسخ بيش از دو برابر پرسش نباشد.

آنچه منجر به عدم انعكاس جوابيه شده، تأخير از ناحيه شوراي محترم است نه دست‌اندركاران ميلاد لارستان؛ كه اميد است با صميميت، مسأله را دنبال نموده و اجازه هيچ گونه تنشي ندهيم.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین