یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تاخیر 4ساعته در فرودگاه بین المللی لارستان و درخواست از وزارت راه و شهرسازی

گزارش کمیسیون عمران مجلس در مورد زلزله‌های ۱۲ و ۱۹ دی ماه سال ۹۲ بستک و جزیره کیش در جلسه علنی سه شنبه (دیروز) مجلس شورای اسلامی قرائت شد. در…

گزارش کمیسیون عمران مجلس در مورد زلزله‌های ۱۲ و ۱۹ دی ماه سال ۹۲ بستک و جزیره کیش در جلسه علنی سه شنبه (دیروز) مجلس شورای اسلامی قرائت شد. در این گزارش که از سوی منصور آرامی سخنگوی کمیسیون عمران قرائت شد، پس از ذکر مقدمه، تتایج ارزیابی و سپس  مشکلات و

نیازهای احصاء شده در بررسی بازدید میدانی از  منطقه ارائه گشته است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خانه ملت در بخشی از مشکلات احصا شده آمده است:

هیات اعزامی به دلیل وجود مه و کاهش دید مستقیم، در فرودگاه بین‌المللی لارستان و با بیش از ۴ ساعت تاخیر وارد منطقه گردید. عدم امکان خدمات‌دهی فرودگاه بین‌المللی در مواقع وجود مه یا کاهش دید مستقیم، از مشکلاتی است که لازم است وزارت راه و شهرسازی ضمن تامین امکانات کمک ناوبری مورد نیاز، عملکرد تجهیزات کمک ناوبری فرودگاه‌های کشور را مورد ارزیابی قرار دهد. همچنین لازم است وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی وزارت کشور (سازمان مدیریت بحران) در مناطق مختلف کشور فرودگاه‌هایی را جهت خدمات‌رسانی ویژه در مواقع بحرانی انتخاب و ضمن تجهیز، عملیاتی بودن آنها در شرایط بحران را مورد رصد مستمر قرار دهد.

میلادلارستان: در وهله اول این گزارش لزوم تکمیل امکانات کمک ناوبری فروذگاه را مورد تاکید قرار داده است. همچنین با نگرشی دیگر می تواند لار و فرودگاه بین الملی آن را به عنوان یک جایگاه کامل پدافندی در مواقع بحران مطرح نموده تابا تجهیز آن  از پتانسیل آن جهت خدمت رسانی ویژه به کل جنوب کشور بهره گرفت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین