پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

آمادگی همکاری برای حل مشکلات صنعتگران را دارم

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان برای رشد و پیشرفت اقتصادی و همچنین کمتر شدن مشکلات صنعتگران آمادگی بیان آن و هرگونه همکاری را دارم.

امام جمعه لارستان برای رشد و پیشرفت اقتصادی و همچنین کمتر شدن مشکلات صنعتگران آمادگی بیان آن و هرگونه همکاری را دارم.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با گرامیداشت ایام لیالی قدر و همچنین عرض تسلیت به مناسبت سالروز ضربت خوردن و شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: امام اول شیعیان دارای خصوصیات و برجستگی هایی بودند که برخی از آن عبارتند از؛ بخشندگی، ساده زیستی، مردمدار، یاری گر مظلوم، عدالت خواه، دوستدار ایتام، مداریی با اسیر و بسیاری ویژگی های دیگر بودند.

وی با توصیه به نمازگزاران برای استفاده کامل از برکات و معنویات شبهای قدر، افزود: این شبها از اهمیت بسزایی در بُعد تقرب به درگاه الهی دارد و در این شبها مقدرات یکساله انسان رقم می خورد.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان و همچنین شهادت شهید مهدی نصیری لاری اولین نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در این حادثه، تصریح کرد: حضرت امام(ره) در وصف شهید بهشتی فرموده اند که شهید بهشتی در رأس ابرار است و این شهید مظلوم زیست، مظلوم مُرد، خاری بر چشم دشمنان اسلام و بهشتی یک ملت بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تجلیل از خدمات مجریان قانون، بیان کرد: شهادت شهید بهشتی و یارانش نه تنها موجب تضعیف نظام و انقلاب نشد، بلکه خون پاک این شهیدان به پای درخت تازه غرس شده انقلاب ریخته شد و باعث استحکام این نظام شد.

موسوی با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: مواد مخدر یک آسیب اجتماعی است و انتظار می رود محققین و متخصصین در این زمینه کارهای جامعه شناسی، روانشناسی، اعتقادی و حتی انسان شناسی نسبت به این موضوع صورت بگیرد.

امام جمعه لارستان اذعان کرد: وقتی در جامعه ای یک انسان را از حیث فکری موجودی بذات شرور و بدون هدف تعریف می کند، معتاد شدن انسانی که در چنین جامعه ای زندگی می کند، چیزی عجیبی نیست اما در جامعه ای که اسلامی باشد، انسان را دارای هدف و کمال می داند، مردم آن جامعه به فساد روی نمی آورد.

وی با بیان اینکه امروزه از مواد مخدر به عنوان یک ابزار در دست مستکبرین عالم در آمده است، تصریح کرد: دشمنان از این حربه برای تقبیح و نابودی جوانان جوامع هدف بکار می برند.

موسوی گفت: آمریکا با شعار مبارزه با مواد مخدر به کشور افغانستان حمله نظامی کرد اما پس از تسلط این کشور بر افغانستان نسبت تولید مواد مخدر پس از حضور آمریکایی به ۴۰ برابر افزایش یافته است.

 امام جمعه لارستان با بیان اینکه هشت تیرماه به نام مبارزه با سلاح های شیمیایی نامگذاری شده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به میدان آوردگاهی برای نمایان شدن دروغین بودن شعارهای مستکبران جهان بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ تحمیلی علیه کشور ایران برخلاف شعارهای حقوق بشری عمل کردند، افزود: کشورهایی نظیر هلند، آمریکا، انگلیس و غیره با در اختیار قراردادن سلاح های شیمیایی به صدام ملعون و استفاده از آن در جنگ، در برابر این نسل کشی سکوت کردند.

موسوی با ابراز تأسف از کشته شدن بیش از ۵ هزار زن، مرد، کودک، نوجوان، پیر، جوان و نوزاد در بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط رژیم بعثی صدام، تصریح کرد: در آن روز تمام مدعیان حقوق در برابر این اقدام وقیحانه سکوت اختیار کردند اما در برابر یک اتفاق کوچک در کشور ایران آن را ضد حقوق بشر می دانند.

وی با محکوم کردن برخوردهای چندگانه آمریکا با حقوق بشر و آزاردهنده خواندن این اقدامات، یادآور شد: از یک طرف برای از بین رفتن پرندگان در خلیج فارس قطعنامه صادر می کنند و از طرفی در برابر کشتار مسلمانان مظلوم در کشورهای سوریه، فلسطین، عراق، لبنان و بحرین سکوت اختیار می کنند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: برای رشد و پیشرفت و همچنین کمتر شدن مشکلات صنعتگران آمادگی هرگونه همکاری را داریم.

وی در پایان یاد و خاطره سربازانی که در حادثه رانندگی کشته شدند را گرامی داشت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین