یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفته چهارم شهريور ماه 1398 -شماره 624 (دست لارستاني‌هاي عزيز سرمايه‌گذار را بفشاريد)

در سفر اخير استاندار فارس به لارستان، جناب استاندار تأكيد بر سرمايه‌گذاري در منطقه داشتند تا با رشد صنعت، ايجاد اشتغال لارستان جايگاه حقيقي خويش را در جنوب كشور بازيابد.هفته‌نامه…

در سفر اخير استاندار فارس به لارستان، جناب استاندار تأكيد بر سرمايه‌گذاري در منطقه داشتند تا با رشد صنعت، ايجاد اشتغال لارستان جايگاه حقيقي خويش را در جنوب كشور بازيابد.
هفته‌نامه ميلاد لارستان از مدت‌ها قبل در پي انجام اين مهم بود و بارها از مسئول دلسوز اداره صنايع لارستان خواسته بود اسباب ترغيب سرمايه‌گذاران با شناساندن صنايع موجود  و معرفي پتانسيل هاي بالقوه فراهم آورند كه با استقبال خوب آقاي مهندس سليم روبرو شد و ايشان هر شماره با ارسال مقالات به شهرك‌هاي صنعتي واحدهاي توليدي خواهند پرداخت.
در همين راستا هفته‌نامه ميلاد لارستان صفحه اقتصادي كشور را حذف و مطالب اقتصادي شهرستان و استان را جايگزين آن كرده است كه همشهريان عزيز از وضعيت اقتصادي شهرستان و چگونگي مسائل اقتصادي استان مطلع شده و در رشد و توسعه اقتصاد شهرستان گام‌هاي موثري بردارند.
عزيزان لارستاني اعم از شهرستان و شهر و بخش‌ها و حتي شهرستان‌هاي جدا شده از لارستان بدانند توسعه منطقه و رشد استعدادهاي موجود در گرو توسعه صنايع و فراهم نمودن مقدمات صادرات، ‌بخصوص به كشورهاي حاشيه خليج فارس و… است.
 وجود راههاي ارتباطي بخصوص راه هوايي موجود در لارستان و اجرايي شدن راه‌آهن شيراز – جهرم – لار – بندرعباس با توجه به تصويب شدن آن و تسريع در دوبانده كردن طرح ملي راه‌ لار – بندرعباس و لار – شيراز مسئوليت سرمايه‌داران در سرمايه‌گذاري را دوچندان مي‌كند در اينجا ضرورت دارد مسئولين اداره كل راه و ترابري و فرمانداري ويژه لارستان در اخذ بودجه از وزارت راه اقدام عاجل مبذول دارند و بدانند يكي از شريان‌هاي حياتي لارستان تحقق راه آهن و دوبانده كردن راههاي ياد شده است.
عزيزان لاري و لارستاني كه خودشان تمكن مالي دارند و عزيزاني كه مي‌توانند زبان خير بگذارند و نفوذ كلام آنها در ديگران تأثيردارد تقاضامنديم در ارتقاء و توسعه گام برداريد و از فرصت ايجاد شده كمال استفاده را بنماييد و بدانيد كه فردا دير است.
در همين جا از فرمانداري لارستان اكيداً خواهانيم كه به خواسته استاندار فارس كه خواسته ما نيز مي‌باشد براي توسعه و تعالي لارستان جامه عمل بپوشيد و با تشكيل يك مسير سرمايه‌گذاري در فرمانداري ويژه لارستان از پتانسيل‌هاي موجود كمال استفاده را بنماييد و در رشد و تعالي منطقه به نحو مطلوب گام برداريد.
در پايان سخن استاندار فارس را تكرار مي‌كنيم و درخواست اكيد در تحقق آن داريم.
دست لارستاني‌هاي عزيز سرمايه‌گذار را بفشاريد تا در اين منطقه سرمايه‌گذاري كنند و توسعه سرمايه‌گذاري، ايجاد اشتغال، توسعه مشاغل پايدار و توسعه صنعت فراهم گردد تا به حول و قوه الهي، لارستان به جايگاه واقعي خود در جنوب كشور برسد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین