یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هفته دوم مهر ماه 1398- شماره 626 (جاده لار – بندرعباس را دريابيد)

فاصله ۲۵۰ كيلومتري لار – بندرعباس كه كمترين و راحت‌ترين راه اتصال دو استان فارس به هرمزگان مي‌باشد با باريك بودن جاده، ترافيك فشرده بويژه وجود ماشين‌هاي سنگين اعم از…

فاصله ۲۵۰ كيلومتري لار – بندرعباس كه كمترين و راحت‌ترين راه اتصال دو استان فارس به هرمزگان مي‌باشد با باريك بودن جاده، ترافيك فشرده بويژه وجود ماشين‌هاي سنگين اعم از تريلي،‌ تانكر، كمپرسي و… بسيار خطرناك و حادثه‌ساز شده است.
براساس اطلاع دوبانده شدن اين جاده تصويب شده اما از عملياتي شدن آن خبري نيست.
اداره كل راه  و ترابري لارستان براي حل اين مشكل اقدام عاجل مبذول دارد جناب مدير كل نفرمايند «طرح ملي است و بايد از مركز اقدام گردد» اين را مي‌دانيم و مي‌گوييم.
محبت فرموده شما با گزارش‌هاي پي در پي خطر عملياتي نكردن توسعه جاده مذكور را براي مسئولين كشوري مشهود فرماييد.
انجام اين كار براي اداره كل مشكلي نيست زيرا در هر زماني با كنترل نامحسوس جاده مي‌توانيد پارامترهاي لازم جهت تسريع در عملياتي نمودن آن به دست آوريد.
جناب آقاي اميري، مردم لارستان از شما انتظار دارند همين‌طور كه به ادارات تابعه رسيدگي مي‌نماييد به اين جريان مهم هم رسيدگي كنيد و خطرات جاني و مالي را از مسافران و رانندگان سبك و سنگين اين جاده دور نماييد و گامي موثر در توسعه بهبود ترافيك كل منطقه برداريد.
بعلاوه براي اداره كل  راه و ترابري لارستان قابل قبول نيست پلي كه سال قبل تخريب شده هنوز مرمت و تجديد نشده و عبور و مرور با يك راه انحرافي كه بي‌خطر هم نيست تداوم يافته است.
جناب مدير كل شما وضعيت لارستان را مي‌دانيد كه «دلم خوش است كه نامم كبوتر حرم است» شايد مظلوم‌تر و بي پشت و پناه‌تر و ناتوان‌تر از اين شهرستان در استان فارس نباشد كارها در اين شهرستان با سنگ‌اندازي برخي متوقف مي‌شود شما با گام‌هاي موثر و دلسوزانه مشكلات جاده‌ ياد شده پيگيري و سعي در حل آن نماييد و براي خويش نامي نيك و گامي جاودان به يادگار بگذاريد و بدانيد كه:

نام نيكي گر بماند زآدمي               به كزو مانَد سراي زرنگار

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین