سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هفته او ل آذر ماه 1384 شماره 401 (8 هزار جلد كتاب مرجع در اتش سوخت)

خبر فوق صبح چهارشنبه ۸۴/۸/۲۵ توسط خبرگزاريها مخابره شد و وسيلة تأثر و تأسف اهل علم و فرهنگ را برانگيخت. آنهايي كه دستي از دور بر آتش دارند نمي‌دانند كه…

خبر فوق صبح چهارشنبه ۸۴/۸/۲۵ توسط خبرگزاريها مخابره شد و وسيلة تأثر و تأسف اهل علم و فرهنگ را برانگيخت. آنهايي كه دستي از دور بر آتش دارند نمي‌دانند كه تهيه كتاب و نگهداري ان كه محقق و پژوهشگر  بتواند در هر زماني از آن بهره‌مند گردد چه مشقات و گرفتاريهايي دارد. چرا مسئولين امر در تجهيز كتابخانه، نوسازي و بازسازي آن كوتاهي مي‌نمايند كه چنين فاجعه‌اي به وقوع بپيوندد؟! حتي اگر هيچ بودجه اي در اين رابطه وجود نداشته باشد اين پرسش مطرح مي شود كه براي همه چيز مي‌توان از صندوق ذخيره ارزي بهره گرفت آيا براي تأمين چنين هزينه‌اي نمي‌توان به صندوق ذخيره دست زد؟

چرا نبايد منابع غني فرهنگي را به احسن وجه حفاظت نمود و وسايل اطفاء حريق ضعيف كه متعلق به ۷۰ سال قبل است تعويض كرد تا چنين حادثه‌ دردناكي تحقق نيابد و اساتيد و دانشجويان را به سوگ ننشاند. اميد است مسئولين امر ضمن بيداري كامل در تجهيز كليه كتابخانه‌هاي معتبر كشور اقدام نمايند و اگر خداي ناكرده دست‌هايي در اين رابطه در كار بوده‌اند شناسايي و آنان را به سزاي اعمال قبيح خويش برسانند.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین