جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مردم لارستان بیش از 157 هزار سی سی خون اهداء کردند

۳۵۰ نفر ازمردم لارستان، برای نجات جان بیماران با حضور در پایگاه انتقال خون لارستان، ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند. به گزارش…

۳۵۰ نفر ازمردم لارستان، برای نجات جان بیماران با حضور در پایگاه انتقال خون لارستان، ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت نهم مرداد ماه روز اهداء خون، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، در پایگاه مرکزی انتقال خون این شهرستان و پایگاه انتقال خون شماره ۲ حاج غفوری در شهرقدیم حضور یافت و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف، با جمعی از اهدا کنندگان خون دیدار و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار ویژه لارستان با تبریک نهم مرداد ماه روز جهانی اهداء خون، همچنین از زحمات و همدلی رییس و کارکنان انتقال خون لارستان در تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران تشکر و قدردانی کرد.

حسنی با اشاره به مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر اهدای خون، از همه تقاضا کرد نسبت به کار نیک و پسندیده اهدای خون مبادرت ورزند، تا بیماران و نیازمندان به خون، با مشکل مواجه نشوند.

وی همچنین در ادامه از واحدهای مختلف این ۲ پایگاه بازدید و با برخی از کارمندان نیز به بحث و گفتگو نشست.

رئیس پایگاه انتقال خون لارستان هم در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرماندار ویژه لارستان و جمعی از کارکنان فرمانداری، گزارشی از عملکرد پایگاه را ارائه و درمورد مسائل و مشکلات موجود صحبت کرد.

جمالی افزود: خون های اهدایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش پایگاه انتقال خون لارستان شامل لار، گراش، اوز، خنج، بیرم، لامرد، مهر، اشکنان، بستک و مناطقی از هرمزگان فرستاده می شود.

در این روز بیش از ۳۵۰ نفر ازمردم لارستان، برای نجات جان بیماران با حضور در پایگاه انتقال خون لارستان، ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ سی سی خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین