شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
طیبی خبر داد:

برگزاری 100 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

رئیس ورزش و جوانان لارستان از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از برنا، محمدحسن طیبی…

رئیس ورزش و جوانان لارستان از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از برنا، محمدحسن طیبی اظهار داشت: همه ساله از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است از این رو اداره ورزش و جوانان لارستان برای ارج نهادن به تلاش گران عرصه ورزش برنامه های مختلفی را در ایام این هفته برگزار می کند.

رئیس ورزش و جوانان لارستان به برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لار و بخش های تابعه  این شهرستان اشاره کرد و افزود: رقابت های کشتی آزاد انتخابی و قهرمانی رده های سنی پایه لارستان به منظوراعزام نفرات برتر به لیگ استان فارس، مسابقات دو سرعتی استقامتی در دو بخش آقایان و بانوان، مسابقات هندبال بانوان کشور، جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، مسابقات بزرگ شطرنج اوپن کشوری، اجرای چندین برنامه فرهنگی توسط انجمن های امور جوانان، مسابقات دارت،طناب کشی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی کارکنان ادارات، جشنواره ورزش های رزمی، کبدی، ژیمناستیک و ده ها برنامه دیگر از جمله برنامه های اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت‌بدنی است.

طیبی در ادامه به پروژه های نیمه تمام خیر ساز لارستان اشاره کرد و ابراز داشت: سالن چند منظوره فولادچنگ و زمین چمن فوتسال شهر خور، سالن چند منظوره کوره بخش اوز و زمین چمن فوتبال روستای لاغران از طرح های خیر ساز لارستان است که با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری 100 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش”

  1. اوزی گفت:

    روستای. کوره واقع. در شهرستان. اوز می باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین