جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

زمانی: در حوزه راه عقب مانده ایم/ همه با هم متحد باشیم

به گزارش میلاد لارستان، در پنجمين روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نادر زمانی با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام…

به گزارش میلاد لارستان، در پنجمين روز از وقت قانونی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نادر زمانی با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده بود در بيوگرافي اوليه خود بيان داشت: نادر زمانی متولد ۱۳۵۹ شهر لار و کارمند استانداری هرمزگان هستم و نیز در سمت بخشدار کوخرد بستک مشغول به فعالیت بودم و اکنون نیز در فرمانداری شهرستان بستک مشغول به کار هستم. دارای مدرک کارشناسی عمران با گرایش مدیریت آب از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان هستم.

زمانی هدف از حضور خود در عرصه انتخابات را خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: جامعه لارستان بزرگ نیازمند حضور جوانان در عرصه مختلف است و این خطه با توجه به سابقه تاریخی اش به جایگاه اصلی نرسیده و وظیفه یکایک ماست که برای رسیدن به جایگاه واقعی اش تلاش کنیم. وی با تأکید بر اینکه لارستان دارای قدمتی دیرینه است و باید مثل خورشید در کل ایران بدرخشد، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون چنین اتفاقی نیافته است.

در زمينه بومگردي بايد برنامه ريزي كرد

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لارستان دارای آب و هوایی گرم و خشک است، ادامه داد: همیشه این موضوع که نتوانسته ایم در زمینه کشاورزی و دامپروری جایگاهی را بدست آوریم و از طرفی در بحث صنعتی نیز متأسفانه تاکنون کاری نشده است.

زمانی با بیان اینکه می توان در زمینه بومگردی و بهره گیری از میراث فرهنگی برنامه ریزی کرد، خاطر نشان کرد: محورهای مواصلاتی که شهرمان ختم می شود دارای مشکل است.

فراجناحي آمده ام

وی با اشاره به اینکه وابسته به جناح سیاسی خاصی نیست و به شکل فراجناحی در عرصه انتخابات ظاهر شده است، عنوان کرد: مردمان ما، مردمان بسیار خوبی هستند و آنهایی را که نامی برای لارستان رقم زده اند، مسئولین نیست بلکه مردم این کار را کرده اند. این نامزد انتخاباتی با ابراز خرسندی از وجود خیرین، بیان کرد: رفتار و منش مردم باعث شده تا از شهرهای مختلف برای خریدشان به لار سفر کنند.

زمانی با بیان اینکه شهر لار در مسیر اصلی متصل به بندر شهید رجایی بندرعباس قرار گرفته است، ادامه داد: آیا ما توانسته ایم در این زمینه بهره گیری لازم را انجام دهیم؟! وی با انتقاد از عقب ماندگی در حوزه راه، تصریح کرد: متأسفانه با وجود اداره کل راه و شهرسازی در لارستان، در حوزه راه عقب مانده ایم.

این دواطلب نمایندگی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز با طرح این سوال که چرا هنوز در منطقه ما دانشگاه دولتی نداریم، یاداور شد: چرا ما باید در خصوص آب خوردن مردم دچار مشکل باشیم؟! وی با ابراز امیدواری برای اتصال لارستان به خط سراسری راه آهن، گفت: به دلیل آنکه جاده های ما وضعیت مناسبی ندارد ما هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده ایم.

بايد به همه حوزه انتخابيه با يك ديد نگاه كرد

زمانی با بیان اینکه باید همه حوزه انتخابیه را با یک دید نگاه کرد، افزود: باید سعی کنیم همه با هم متحد باشیم، نه انکه از یکدیگر گریزان شویم و این یکی از تلاش های بنده است. وی با اشاره به اینکه فعلا برنامه ای برای شرکت در اجماع با سایر کاندیداها ندارد، تصریح کرد: فعلا برنامه ای برای ائتلاف ندارم.

مسئولان مشاوران خوبي بايد داشته باشند.

زمانی تفکر انسانها را پله ای برای به تعالی رساندن دانست و افزود: کشور ما به لحاظ معادن، ذخایر، نفت و غیره هیچ مشکلی ندارد اما آن مسئول اگر مشاوران خوبی داشته باشند، معضلات بیکاری برطرف می شود و این باید با خواست مردم باشد.

 

این کاندیدا در پاسخ به سوالی درباره اینکه نظر شما نسبت به اعتراضات بنزینی اخیر چیست؟! گفت: اعتراض در صورتی قابل قبول است که با آرامش باشد نه اینکه مشکلاتی از قبیل تخریب به وجود اورند.

وی در پاسخ کوتاه به واژگان زیر خبرنگار آفتاب لارستان گفت:

استان لارستان: حق مسلم مردم لارستان

جمشید جعفرپور: نماینده متوقفِ متوقف

مجلس دهم: ضعیف

جاده لار-جهرم: بسیار ضعیف

حضور زنان در ورزشگاه: خوب

ازدواج موقت: مخالف

پارازیت: در یک حد

اختلاس: مخالف سرسخت

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین