جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

محمدی: صنعت مهمترین کمبود منطقه است/دولت تدبیر و امید، کمتر از آنی بود که باید می بود

به گزارش میلاد لارستان، در ششمین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عین الله محمدی از چاه طوس شهرستان خنج با…

به گزارش میلاد لارستان، در ششمین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عین الله محمدی از چاه طوس شهرستان خنج با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده در مصاحبه خود داشت در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: عین الله محمدی متولد ۱۳۵۹ دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ دانشگاه تهران  و متولد روستای چاه طوس بخش خنج هستم.   من در کار آزاد املاک در شهر شیراز  فعالیت دارم.

به پيشنهاد دوستان آمدم

این کاندیدا با اشاره به اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان در این عرصه پا گذاشتم، افزود: من به دلیل دلزدگی از برخی تنش‌های امروز موجود در جامعه و این گونه مسائل باعث شد در انتخابات شرکت کنم.

تلاشم اين است كه اوضاع كلان شهرستان به عقب برنگردد

محمدی با اشاره به اینکه تمام تلاش من این است که اوضاع کلان شهرستان از پایش صنعتی و جاده و موارد دیگر از حالت موجود به عقب بر نگردد، ادامه داد: اولویت کاری من این است که چهار شهرستان را در بحث صنعتی ارتقا دهم.

به صورت مستقل آمده ام

وی با بیان اینکه جناح سیاسی من مستقل هست، تصریح کرد: به صورت مستقل از خنج شرکت کرده ام و تا بحال هماهنگی خاصی با افراد و بزرگان نداشته ام.

این داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم با ابراز امیدواری نسبت به تاييد در اين دوره  اظهار داشت: اگر این اتفاق نیافتاد تابع قانون خواهم بود، وي گفت: نظر من در خصوص اغتشاشات اخیر این است که به هر حال نارضایتی هایی در جامعه وجود دارد و ممکن است روزی سر باز کند و به هر طریقی خود را نشان دهد و البته برخی این روشهای اعتراضی پسندیده نیست اما در اصل نارضایتی شک و شبهه ای وجود ندارد.

محمدی با بیان اینکه من بیشتر بدنبال کار فرهنگی هستم، یادآور شد: تا بحال نیز در بحث لغت و فرهنگ جنوب فعالیت های داشته ام. وی مهمترین کمبود اصلی شهرستان را بحث صنعتی دانست و تأکید کرد: باید به آن رسیدگی کرد و در پی آن خواهم بود.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه آخرین باری که به سینما رفتم برای دیدن فیلم رحمان۱۴۰۰ در شیراز شرکت است و گفت:  آخرین کتابی که خواندم طاعون اثر آلبرکامو بوده است.

محمدی در واکنش به واژه های زیر، افزود:

مجلس دهم: فقط بود

جمشید جعفرپور: فقط بود

دولت تدبیر و امید: کمتر از آنی بود که باید می بود

سید محمد خاتمی: سایه پشت پرده

استان لارستان: مخالفم

FATF: موافقم

اعتراضات بنزینی: شد بالاخره

چند همسری : مخالفم

اختلاس : فراوان هست و راهکاری هم برای آن نیست

جاده لار به جهرم: خیلی مفید و ضروری

وجود زنان در ورزشگاه‌ها : لازم

ازدواج موقت: مخالفم

محمد جواد ظریف: نظری در موردش ندارم

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محمدی: صنعت مهمترین کمبود منطقه است/دولت تدبیر و امید، کمتر از آنی بود که باید می بود”

  1. ناشناس گفت:

    سلام اگراهل چاه طوس هستیدازشماسوال مهمی دارم کمکم کنید شمارتماس بده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین