پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

یگانه فرد: اگر جواني بهتر از من عمل كند كنار خواهم رفت/اولویت اصلیم خارج کردن بودجه بندی از حالت سنتی به مدرن است

به گزارش میلاد لارستان، در ششمین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محمداسماعيل يگانه فرد با حضور در ستاد انتخابات واقع…

به گزارش میلاد لارستان، در ششمین روز از وقت قانونی ثبت نام از دواطلبین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محمداسماعيل يگانه فرد با حضور در ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان اقدام به نام نويسی کرد.

وي كه پس از ثبت نام جهت مصاحبه با خبرنگاران حاضر شده بود در بيوگرافي اوليه خود بيان کرد: محمداسماعیل یگانه فرد متولد ۱۳۵۱، کارشناس ارشد علوم اقتصادی دارم. از لحاظ اجرائی مدیر دخانیات استان های هرمزگان، خوزستان و مرکزی بوده ام.

وی درباره هدف از حضور در اتخابات، افزود: از سال ۱۳۸۱ و زمانی که جوان بودم این توانائی را در خود دیدم که وارد عرصه انتخابات و مجلس بشوم به این دلیل که تخصص ویژه من کار برنامه ریزی و بودجه است و در سال ۷۹ برای اولین بار در کشور سیستمی طراحی کردم که بودجه بندی را از حالت سنتی به حالت نوین در آورد.

بودجه ريزي كشور كماكان سنتي است، اولويتم ورود كه كميسون برنامه و بودجه است

این نامزد انتخاباتی مجلس یازدهم با با بیان اینکه متاسفانه به لحاظ ساختاری بودجه بندی در کشور کماکان به صورت سنتی ادامه یافته و خیلی از مشکلات اقتصادی که در کشور موجود است، تصریح کرد: اولویت اصلی و ویژه من ورود به کمیسیون برنامه و بودجه در جهت خارج نمودن بودجه بندی از حالت سنتی به حالت مدرن است. یگانه فرد با اشاره به اینکه در واقع من از دیدگاه اقتصادی وارد این عرصه شده ام، ادامه داد: بنظر من اولویت اول مردم اقتصاد است که هم در جهت اصلاح اقتصاد کشور و هم تزریق بودجه به منطقه اقدام خواهم کرد.

وی در تشریح برنامه های خود جهت حوزه انتخابیه، خاطر نشان کرد: در واقع کار اجرائی در حوزه اختیارات نماینده مجلس نیست اما می شود بر اساس همان وظایف قانون گذاری و بودجه حق خود را از طریق بودجه کشوری بگیریم.

جناح مستقل داشته و نظر مردم برايم مهم است

این داوطلب انتخابات در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف نسبت به اینکه سالهای سال منابعی که برای منطقه هزینه شده است توسط خیرین بوده است، اذعان داشت: جناح سیاسی من مستقل است و زیاد در حوزه سیاسی فعالیت نخواهم کرد و نظر مردم برای من مهم تر است. یگانه فرد در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ائتلاف با سایر کاندیداها با توجه به اینکه در دوره قبل به نفع دکتر جعفرپور کناره گیری کردید، وجود دارد؟! گفت: اینکه الان بخواهم توضیحاتی بدهم با وجود اینکه وارد عرصه رقابت شده ایم بهتر است به تبلیغ خود بپردازم و به این موضوعات وارد نشوم.

اگر جواني بهتر از من عمل كند كنار خواهم رفت

وی بیان کرد: من اعلام کرده ام اگر ببینم در بین کاندیدها جوانی بتواند بهتر از من عمل کند به نفع او کنار خواهم رفت و این شعار اصلی من است، همانگونه که رهبری فرمودند که جوانان وارد عرصه بشوند و ما نیز سرباز ولایت هستیم. این کاندیدا با اشاره به اینکه حقیقتا انتخابات لار و کل کشور یک انتخابات سنتی است و بر اساس اینکه یک سری اعضای ذی نفوذ سیاسی در انتخاب افراد موثر هستند و آرای مردم را تحت تاثیر قرار می دهند، تصریح کرد: این باعث می شود افرادی که ممکن است توانائی بیشتری داشته باشند نتوانند خودشان را نشان بدهند.

یگانه فرد با اذعان به اینکه به نظر من در این دوره آقای حسین شیری حتما یکی از افرادی است که به دور دوم بتواند وارد شود و بنظرم جوان لایقی هستند و تفکرات فرامنطقه ای دارند، ادامه داد: در حوزه لار چهره های جدید زیاد هستند و باید دید مردم چه تصمیمی می گیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان در زمینه پتانسیل خفته در حوزه انتخابیه، تصریح کرد: شهرستان شدن اوز و خنج و گراش برای لارستان یک امتیاز به حساب می آید تا از این طریق لارستان به یک استان تبدیل شود. این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه متاسفانه بخاطر اینکه مرکز لارستان نتوانست برای خود بودجه ای جذب کند و دارای امکاناتی کمی بود که نتوانست به شهرها و بخش ها به خوبی توجه کند، یاداور شد: احتمال می دهم که خیلی از شهرهایی که جدا شده اند ممکن است با لار نباشند ولی این موضوعی مفصل است.

در جايي كه تخصص ندارم از تجربه دانشگاهيان استفاده مي كنم

دیگر سوال خبرنگار میلاد لارستان با موضوع ایده این کاندیدا برای توجه به بُعد علمی و دانشگاه بود که وی گفت: یکی از برنامه های من علمی کار کردن است و سعی می کنم در جاهائی که تخصص ندارم در جهت امور مجلس از تخصص دانشگاهیان بهره ببرم.

همچنین یگانه فرد در جواب به سوال میلاد لارستان در مبحث جاده ها، عنوان کرد: از لحاظ جاده ای با وجود آنکه لارستان در شاهراه اصلی قرار دارد اما پیشفرفتی نداشته ایم و باید این کار صورت بپذیرد. وی بیان کرد: گویا جاده ای قرار است ساخته شود که ترافیک این جاده کمتر خواهد شد اما این اتفاق به ضرر منطقه لارستان خواهد بود.

ايجاد كارخانه هاي كوچك و هدايت سرمايه سرگردان لارستاني ها به منطقه

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره راهکار توسعه اقتصاد جنوب استان فارس، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خیلی از لارستانیها مقیم کشورهای حوزه خلیج هستند با توجه به ارزان تر بودن انرژی و برق کشور می توان سرمایه این افراد را به منطقه هدایت کرد. وی با بیان اینکه می توان با ایجاد کارخانه های کوچک بحث اشتغال را حل کرد، ادامه داد: باید سرمایه سرگردان لارستانیهای حوزه خلیج فارس را هدفمند کنیم.

یگانه فرد در اشتغالزایی را مهم تر از استان شدن دانست و بیان کرد: من به نظر هیئت اجرائی و شورای نگهبان احترام خواهم گذشت و همچون گذشته احتمالا ناظرینی را بر سر صندوق معرفی نمی کنم زیرا کاملا به این افراد اعتماد دارم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد به نامزد پوششی دکتر جعفرپور بودن شما دارند نظر شما چیست؟، عنوان کرد: با این موضوع مخالف هستم و این دوره حاضر هستم به نفع یک جوان کنار بروم و  در دوره قبل بخاطر احترام به نظر بزرگان به نفع دکتر جعفرپور کنار رفتم.

 

این کاندیدا در واکنش به واژه های زیر گفت:

استان لارستان: حداقل تا ده سال آینده نخواهیم داشت.

جمشید جعفرپور: قابل احترام و نماینده مردم

مجلس دهم: همگام با دولت

دولت تدبیر و امید: متاسفانه آن جور که شعار دادند، انجام ندادند

اعتراضات آبان ماه ۹۸: اعتراضات اگر قانون مند انجام می شد مردم بهتر نتیجه می گرفتند

اعتیاد جوانان: چون تخصص من بیشتر در این امر است می توان گفت که منشا آن بیکاری است

جاده لار به جهرم: جاده مرگ

ازدواج موقت: در شرایطی که اقتصاد به این صورت است شاید به عنوان داروی مسکن بتوان از آن دفاع کرد البته برای کسانی که همسر ندارند

فرماندار اهل تسنن: ممکن است استفاده شود

محمدجواد ظریف: می توانست بهتر کار کند و از قدرت داخلی بهتر استفاده کند

وزیر زن: موافق هستم

سیدابراهیم رئیسی: در قوه قضائیه می توان عملکرد ایشان را دید و مردم باید نظر بدهند

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین