یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

یک درخواست از مدیرکل محترم فرودگاه بین الملی لارستان

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، همزمان با روز جهانی جهانگردی، گردشگری هوایی با حضور مدیرکل این اداره و معاونان وی و رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، همزمان با روز جهانی جهانگردی، گردشگری هوایی با حضور مدیرکل این اداره و معاونان وی و رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز برنامه گردشگری هوایی بر فراز رودخانه کر، بند امیر، مجموعه جهانی تخت جمشید و پل تاریخی خان برای نخستین بار انجام گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس در حاشیه این برنامه فراهم آمدن این امکان برای گردشگران داخلی و خارجی را امری بدیع و تازه دانست که برای نخستین بار در کشور در فرودگاه زرقان فارس و با هواپیمای فوق سبک امکان‌پذیر شده است.

قدرت‌الله تاج‌بخش با تقدیر از مدیران این بخش که با راه‌اندازی این مجموعه گردشگری هوایی ظرفیت جدیدی را برای گردشگری و ماندگاری مسافران پدید آورده‌اند؛ آمادگی این اداره کل را برای حمایت از سرمایه‌گذران این طرح اعلام کرد.

میلادلارستان: مکان های تاریخی و گردشگری لارستان بزرگ و وجود فرودگاه بین المللی می تواند نوید چنین پروازهایی را از منظقه لارستان برای کلیه گردشگران داخلی و خارجی به منظور آشنایی با لارستان فراهم آورد. در صورت امکان مسئولین محترم اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان و شخص مهندس انصاری فرد مدیرکل محبوب در این زمینه با همکاری نماینده محترم شرایط لازم را فراهم آورند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۳:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین