دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قابل توجه… (بخش سوم)

 مطالب انتشار یافته با عنوان “قابل توجه…” به بخش سوم خود رسید. همانطور که در دو بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم؛ هدف از طراحی این مطلب، انتشار صحبتهای…

 http://media.jamnews.ir/Original/1392/05/01/IMG11585085.jpgمطالب انتشار یافته با عنوان “قابل توجه…” به بخش سوم خود رسید. همانطور که در دو بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم؛ هدف از طراحی این مطلب، انتشار صحبتهای مردم است. راهی که از طریق آن مردم عزیز لارستان بزرگ بتوانند، حرفهای خود را به مسئولین بزنند و مشکلات اجتماعی را بازگو نمایند. اکنون در ذیل چند نمونه از مطالب ارسال شده توسط مردم را مشاهده می کنید:

قابل توجه مسئولین محلی و شهرستانی:

بيست وپنج سال پيش بعضي از كوچه ها و خيابان اصلي دهكويه آسفالت شد و الان به بركت بعضي ها كوچه و خيابان بدتر شده كه بهتري در كارنيست خواهش دارم به عنوان تيتر عجايب درج كنيد.

***

قابل توجه اداره كل راه و شهرسازي لارستان و شهرداري
هميشه پيشگيري بهتر است. اخيراً بريدگي روبه‌روي جهاد كشاورزي، بالاتر از دبيرستان نمونه شهيد نصيري، واقع در بلوارِ بزرگراه دكتر دادمان با نصب نرده هايي آهنين مسدود شده است. اين كار در ابتداي امر معقول به نظر مي‌آيد؛ چون ساكنين شهرك جديد مسكن مهر با عبور از اين بريدگي به صورت خلاف جهت وارد بلوار منتهي به منطقه‌ي مسكوني خود مي شدند كه البته خطرآفرين بود. اما بستن اين بريدگي فقط پاك كردن صورت مسأله است چون با بستن اين بريدگي حداقل يك كيلومتر يا بيشتر (رفت و برگشت همان مسير به بيش از ۲ كيلومتر هم مي‌رسد) بايد مسير را ادامه داد تا به بريدگي رسيد. مشكل اين كار با شروع مدارس و چندصد دانش‌آموز  دبيرستان شهيد نصيري خود را بيشتر نشان مي‌دهد؛ زيرا دانش‌آموزاني كه داراي موتور سيكلت هستند، هيچ‌گاه حاضر نمي‌شوند اين مسير طولاني را پيموده تا به بريدگي برسند. بايد يادآور شد در سال‌هاي گذشته هم تا قبل از بسته شدن اين بريدگي ، تعدادي از دانش‌آموزان از رفتن اين مسير كوتاه تا بريدگي روبه‌روي جهاد كشاورزي، خودداري كرده و در مسير خلاف جهت حركت مي‌كردند؛ حتي خودروهايي كه از دانشگاه آزاد و … برمي‌گشتند اين مسير را تا بريدگي روبه‌روي بيمارستان امام رضا(ع) خلاف جهت مي‌آمدند و بارها هم شاهد تصادف و حادثه بوده‌ايم . تذكر اينكه با بسته شدن اين بريدگي، خلاف جهت رفتن‌ها و حوادث ناشي از آن بيشتر مي‌شود؛ پس بياييم قبل حادثه‌اي ناگوار كه شايد گريبان فرزندان شما هم بگيرد فكر بهتر و درست تري بكنيم.

قدرت‌الله شفيعي
                                                                                                                
یک درد دل :
واقعا شهرک بوستان مشکلات فراوانی داره که همه دارن گردن هم میندازن و هیچ کس برای ما کار نمیکند نه شهرداری و نه شورای شهر و حتی هیئت امنا شهرک و مشکلاتش نداشتن آسفالت و گاز و مشکل سند پول گرفتن اما دریغ از کار کردن خواهش میکنم از طریق میلاد پیگیری کنید.

با تشکر. جمعی از اهالی شهرک بوستان

***

قابل توجه اداره صنف و اداره صنعت، معدن و تجارت

به عنوان يك شهروند، از مسئولين نظارتي و تعيين كنندگان نرخ برخي از اصناف گله‌مندم.  چرا كه اصلاً جهت معين كردن نرخ خدمات، كار كارشناسي صورت نمي‌گيرد. از جمله چيزهايي كه مي‌توان براي آن مثال  آورد هزينه پيرايش مو در آرايشگاه‌هاي مردانه  است. در سالهاي نه‌چندان دور  (دو يا سه سال قبل) هزينه اصلاح كردن در پيرايشگاه مردانه ۲۰۰۰ تومان بود ولي متأسفانه در مدتي كوتاه نرخ‌ها سير صعودي به خود گرفت تا اين كه در اين زمان، نرخ آرايش در مدت زماني كمتر از ۱۵ دقيقه به ۵۰۰۰ تومان رسيده است.
براساس برخي شنيده‌ها در بعضي آرايشگاه‌ها اين هزينه به چندين برابر هم مي‌رسد.
با يك حساب سرانگشتي و تخمين حداقل ۱۵ مشتري در يك آرايشگاه، مي‌توان به بالا بودن نرخ پيرايشگاه‌ها پي برد.
از طرفي بايد براي هزينه‌هاي سرسام‌آور آرايشگاههاي زنانه نيز تدبيري انديشده شود .
ما از مسئولين توقع رسيدگي داريم.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین