دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تذکر نائب رئیس مجلس به دولت پیرامون تجدید نظر در مساله الحاق

نایب رئیس اول مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان هرمزگان درباره تقسیمات کشوری نسبت به حوزه انتخابیه پارسیان اخطار‌های جدی دادند که مسئولان توجه جدی داشته باشند. به گزارش میلادلارستان به…

نایب رئیس اول مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان هرمزگان درباره تقسیمات کشوری نسبت به حوزه انتخابیه پارسیان اخطار‌های جدی دادند که مسئولان توجه جدی داشته باشند. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید‌محمد‌حسن ابوترابی‌فرد نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: نمایندگان استان هرمز‌گان درباره تقسیمات

کشوری نسبت به یکی از حوزه‌های انتخابیه به نام پارسیان، اخطار‌های جدی به مسئولان دولتی دادند و خواستار تجدید نظر در این باره هستند.

وی افزود: بهتر است مسئولان دولتی نسبت به تذکرات نمایندگان ملت توجه جدی داشته باشند تا نگرانی در میان مردم دامن زده نشود البته هیئت رئیسه مجلس نیز این موضوع را پیگیری می‌کند.

بعد از این اظهارات ابوترابی بود که منصور آرامی و احمد جباری دو تن از نمایندگان هرمزگان نیز در اخطارهای قانون اساسی نسبت به تضییع حقوق مردم و بی توجهی به هویت فرهنگی هرمزگان تذکراتی را از تریبون مجلس بیان کرد.

نماینده بندرعباس در مجلس گفت: تصمیم وزارت کشور برای انتزاع برخی حوزه‌های انتخابیه از هرمزگان و الحاق آن به استان فارس موجب تنش، دلسردی و ایجاد نگرانی در مردم هرمزگان شده است.
 
منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت در اخطاری با استناد به اصول ۱۳ و ۱۹ قانون اساسی، اظهار داشت:‌ اخیرا نامه‌ای در فضای مجازی منشتر شده که گویا وزارت کشور می‌خواهد برخی از حوزه‌های انتخابیه استان هرمزگان را منتزع و به استان فارس ملحق کند. وی افزود: این موضوع موجب ایجاد تنش، دلسردی و نگرانی در مردم استان هرمزگان شده است، ما نمی‌خواهیم در دولت تدبیر و امید، بی‌تدبیری و ناامیدی داشته باشیم.
 
نماینده بندرعباس در مجلس در بخشی دیگری از سخنانش تصریح کرد: بیش از هزار پیامک درباره این موضوع به بنده رسیده و مردم اعتراضات و انتقادات خودشان را نسبت به این تصمیم وزارت کشور اعلام کردند.
 
وی در پایان گفت: در شرایط که کشور نیازمند آرامش است، از دولت به ویژه وزارت کشور می‌خواهیم که از تصمیم خود صرف‌نظر کنند تا این انتزاع اتفاق نیفتد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۹:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین