شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تیم گراش؛بعنوان پنجم پیکارهای کشتی قهرمانی جوانان فارس رسید

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: تیم کشتی آزاد این شهرستان برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشتی موفق شد با کسب ۳۴ امتیاز عنوان پنجم پیکارهای قهرمانی جوانان استان فارس را از آن خود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: تیم کشتی آزاد این شهرستان برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشتی موفق شد با کسب ۳۴ امتیاز عنوان پنجم پیکارهای قهرمانی جوانان استان فارس را از آن خود کند.

به گزارش میلاد لارستان، احمد حسن نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات پوریا حاصلی کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم گراش با غلبه بر تمامی رقبای خود بر سکوی نخست قرار گرفت تا در ترکیب تیم استان فارس به رقابت‌های قهرمانی کشور که مهرماه سال ۹۵ در ارومیه برگزار خواهد شد اعزام شود.

وی افزود: همچنین امیرحسین فتوحی دیگر کشتی‌گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم گراش با سه پیروزی و یک شکست در برابر کشتی‌گیر کازرونی موفق به کسب مدال برنز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش بیان کرد: سیدعلیرضا قریشی کشتی‌گیر وزن ۹۶ کیلوگرم گراش نیز پس از ضربه‌فنی رقیب شیرازی خود که مدعی عنوان قهرمانی بود در مرحله نیمه‌نهایی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و با نظر کمیته پزشکی از ادامه مسابقات بازماند تا این کشتی‌گیر علیرغم شایستگی کسب مدال طلا به مقام پنجم برسد.

حسن نژاد گفت: محمدرضا عسکرپور تنها نماینده استان فارس که چندی پیش به عضویت تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد و ساحلی جمهوری اسلامی ایران درآمد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی موفق به شرکت در این دوره از پیکارها نشد تا تیم کشتی آزاد گراش دو مدال طلا را از دست بدهد و علیرغم شایستگی ایستادن بر روی سکو به مقام پنجم بسنده کند.

وی خاطرنشان کرد: محمد نوری دیگر نماینده وزن ۸۴ کیلوگرم گراش نیز با دو پیروزی و یک شکست در عین شایستگی کسب مدال، مقام پنجم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش عنوان داشت: حسن امین پور به‌عنوان سرمربی و سیدمحمد قریشی و حکمت الله ملتفت به‌عنوان مربی هدایت تیم کشتی آزاد جوانان شهرستان گراش را بر عهده داشتند و علی کریمی نیز سرپرست این کشتی‌گیران بود.

حسن نژاد اضافه کرد: پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان استان با شرکت بیش از ۸۰ کشتی‌گیر از ۱۸ شهرستان فارس بعدازظهر دیروز جمعه با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر در سالن تختی شیراز به کار خود پایان داد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین