پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سمپاشی محل زندگی ملخ‌های تازه متولد شده در لارستان

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه موج جدید ملخ به فارس وارد نشده است، گفت: پوره‌های ملخ از تخم خارج شدند و به همین دلیل ۳۰…

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه موج جدید ملخ به فارس وارد نشده است، گفت: پوره‌های ملخ از تخم خارج شدند و به همین دلیل ۳۰ هکتار در لارستان مبارزه کردیم.

به گزارش میلاد لارستان، حمید دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه موج جدید ملخ به فارس وارد نشده است، اظهار داشت: پوره‌های ملخ از تخم خارج شدند و به همین دلیل ۳۰ هکتار در لارستان مبارزه کردیم اما با وجود اینکه همسایه‌های استان فارس مورد هجوم موج جدید قرار گرفتند اما به استان فارس وارد نشده است.

وی با بیان اینکه شهرهای جنوبی استان همچنان در آماده‌باش هستند، گفت: از سمت غرب در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مرز ممسنی ممکن است در معرض هجوم قرار گیرد چراکه در گچساران مبارزه و سمپاشی با ملخ‌ها در حال انجام است اما هنوز به استان فارس وارد نشده است.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان فارس افزود: شهرستان‌های در معرض خطر استان فارس همچنان آماده باش هستند و بخشی از اراضی لارستان نیز امروز سمپاشی شده است و تا ۲-۳ روز آینده نیز همچنان این سمپاشی ادامه دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین