چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

امام جمعه لارستان: دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند

امام جمعه لارستان با بیان اینکه دشمنان  می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند، گفت: آرایش جنگی ما مسئولین این است که بین مردم برویم، شب‌ها و روزها با مناسبت‌های…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه دشمنان  می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند، گفت: آرایش جنگی ما مسئولین این است که بین مردم برویم، شب‌ها و روزها با مناسبت‌های مختلف با حضور در مساجد و مراکزی که هیئت‌های مذهبی مناسبت ها و مراسم های مختلفی در بین مردم دارند، با مردم بنشینیم و صحبت کنیم و شرایط را برای مردم تشریح کنیم.

به گزارش میلاد لارستان، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان لارستان در سال ۹۸ با حضور مسئولان ارشد شهرستان و روسای ادارات و نهادهای منطقه لارستان به میزبانی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه، امام جمعه لارستان ضمن تأکید بر مغتنم شمردن ایام ماه مبارک رمضان گفت: امسال چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه با دو مناسبت بسیار مهم دیگر مقارن شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی با اشاره به اینکه ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و  ۱۵ خرداد سالگرد قیام خونین مردم ایران تقریبا با عید سعید فطر و روز قدس همزمان شده و توقع ما از مسئولین این است که برای حضور و برگزاری مراسمات برنامه داشته باشند، افزود: خصوصا برای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه دستورالعملی هم از سوی شورای هماهنگی ابلاغ شده است که برای برگزاری هر چه بهتر این مناسبتها کوشیده شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایطی که امسال به وجود آمده و رئیس جمهور هم مطالبی مبنی بر اینکه ایران بخشی از تعهدات خود که نسبت به برجام پذیرفته بوده را عملی نخواهد کرد، قطعاً از امروز دشمنان ما فشار ویژه خواهند آورد، تأکید کرد: ممکن است سایه جنگ را بخواهند بالای سر مردم ایران بیاورند، اما باید حواسمان باشد که اینها اگر زور جنگ داشتند تا الان جنگ را انجام داده بودند و هر کاری تا الان انجام نداده‌اند در واقع نتوانستند که انجام بدهند.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با معلمان تصریح کرد: باید آرایش جنگی گرفت چراکه دشمن امروز با همه ابزارهای شیطانی خود و وارد عرصه کارزار با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شده است و می طلبد که ما هم آرایش جنگی داشته باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آرایش جنگی چگونه آرایش جنگی باشد؟ یاداور شد: هدف دشمن از این آرایش جنگی این است که بین نظام و ملت فاصله اندازد، مردم را ناراضی کند و به زعم خودش این نارضایتی ها به شورش و انقلاب رنگی منتهی شود اما آرایش جنگی ما مسئولین این است که بین مردم برویم، شب‌ها و روزها با مناسبت‌های مختلف با حضور در مساجد و مراکزی که هیئت‌های مذهبی مناسبت ها و مراسم های مختلفی در بین مردم دارند، با مردم بنشینیم و صحبت کنیم و شرایط را برای مردم تشریح کنیم.

امام جمعه لارستان خاطر نشان کرد: دشمنان  می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند،  ما‌باید مردم را به نظام امیدوار کنیم و خدمات نظام را بگوییم و در حوزه کار خودمان اتفاقاتی که افتاده، برنامه هایی که دارید، را بگوییم.

وی با اشاره به اینکه شرایط دشمنان را برای مردم تبیین کنیم و این مسئله را نیز تبیین کنیم که همواره فشار و سختی از صدر اسلام تا کنون وجود داشته و همیشه این جنگ بین حق و باطل بوده، ولی نقطه امیدی که قرآن وعده داده پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل پس از این سختی‌ها فشارها است، اضافه کرد: این موضوع مسئله مهمی نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی است.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم ویژه،از ۱۵ معلم نمونه استانی و شهرستان و ۵ معلم یار نمونه و ۲ پیشکسوت فرهنگی مولف تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: سحر طاهری

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین